return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
Verkiezing Moderator(Nieuwe verkiezing)

Mister_Michel
quote:
Originally posted by Lytchix
Pas grand chose ŕ ajouter ŕ ce qu'a dit o, seulement que certains d'entre vous comme Mister_Michel ou Lightworks devraient műrir un peu histoire d'élever le débat. :rolleyes:

műrir un peu histoire d'élever le débat. = geschiedenis bijleren :conf:

In dat geval: vertaling !
tor8024
quote:
Originally posted by Mister_Michel
műrir un peu histoire d'élever le débat. = geschiedenis bijleren :conf:

In dat geval: vertaling !

hij zegt dat een paar van ons volwassen moeten worden, zodat de discussie wat niveau krijgt..
Mister_Michel
quote:
Originally posted by tor8024
hij zegt dat een paar van ons volwassen moeten worden, zodat de discussie wat niveau krijgt..

Kzou ni wete wa we verkeerd doen (buiten het feit da we een andere mening hebben => vandaar dus een meningsverschil hebben :rolleyes: )
Shito
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Nu zijt ge ongelofelijk aan het afwijken. Er mag maar 1 mod zijn, er zijn hier enkele mensen die willen dat dat een franse mod is. Ik zeg dat da nutteloos is omdat hier geen fransen zijn. Voor de rest interesseert mij da ni. En wa da ge begint over frankrijk en trance, da wist ik al langer als vandaag zenne. Ik heb diene zin gewoon vertaald zoals iemand gevraagd had

Niemand heeft nooit gezegd dat hij een mod het Frans wilde. Men heeft gesproken over mod die Frans SPREEKT, opdat er mod van elke taal is. Maar een mod Belg natuurlijk... Wanneer men niet begrijpt onthoudt men zich...

(Merci au traducteur automatique, pardon pour les fautes... ;))
Trancemaster2k
quote:
Originally posted by o
Niemand heeft nooit gezegd dat hij een mod het Frans wilde. Men heeft gesproken over mod die Frans SPREEKT, opdat er mod van elke taal is. Maar een mod Belg natuurlijk... Wanneer men niet begrijpt onthoudt men zich...

(Merci au traducteur automatique, pardon pour les fautes... ;))

oh putain les boules quand j'ai lu ton post; je croyais que tu avais aussi appris le belge :crazy: :tongue2
Tu aurais pu au moins mettre la traduction :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium