return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Verkiezing Moderator(Nieuwe verkiezing)

Dark Apostle
I just knew flamming would start :sadgreen:

Mods zouden aangesteld moeten worden door de forum beheerder (Swamper in dit geval zekers, tenzij er anderen zij die hem helpen) aan de hand van een applicatie PM of e-mail en niet via een stemming van leden op een bepaald deel van het forum.

En imo hebben noch Fransen, noch Nederlanders het recht om hier te komen meestemmen omdat ze toevallig Nederlands of Frans spreken. En voor de rest kan het me weinig schellen in welke taal je post.
Ik kan heel goed Frans verstaan, mijn schrijven is echter aan de erbarmelijke kant.(vervoegingen en grammatica ai ai ai, ni om trots op te zijn, ik weet het). Maar ik zal mijn best doen om in zo goed mogelijk Frans of Waals proberen te antwoorden op een bericht in dezelfde taal.
Dus ik wil hier niets horen van je moet in die of die taal posten omdat wij in de meerderheid zijn. Als je iets niet begrijpt, dan vraag je een korte vertaling, is dat teveel gevraagt voor de anderen dan stop ik binnekort met hier posten.(alsof dat dit een reden zou zijn om te stoppen met op elkaars kap te zitten, maja proberen gaat mee)

Get along or don't get anything. :D
Nightflowers
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Il demande pourqoui les francais ont un forum, ils n'ont fait aucune chose pour le trance

hu c'est pas tres gentil ca :(
pourquoi n'aurait-on pas le droit d'avoir un forum français, je suis sur que y'a plus de français sur TA que de belges...
c'est pas parce qu'on a pas d'events trance chez nous qu'on a pas le droit d'aimer la trance, dire ca c'est rejeter toute la communauté française de TA...

moi qui croyais que la Trance etais une musique universelle, pacifiste et unificatrice...
franchement sur le coup c'est raté

keep the spirit alive boys ;)
mr_sick
quote:
Originally posted by Dark Apostle

Mods zouden aangesteld moeten worden door de forum beheerder (Swamper in dit geval zekers, tenzij er anderen zij die hem helpen) aan de hand van een applicatie PM of e-mail en niet via een stemming van leden op een bepaald deel van het forum.

En imo hebben noch Fransen, noch Nederlanders het recht om hier te komen meestemmen omdat ze toevallig Nederlands of Frans spreken. En voor de rest kan het me weinig schellen in welke taal je post.
Ik kan heel goed Frans verstaan, mijn schrijven is echter aan de erbarmelijke kant.(vervoegingen en grammatica ai ai ai, ni om trots op te zijn, ik weet het). Maar ik zal mijn best doen om in zo goed mogelijk Frans of Waals proberen te antwoorden op een bericht in dezelfde taal.
Dus ik wil hier niets horen van je moet in die of die taal posten omdat wij in de meerderheid zijn. Als je iets niet begrijpt, dan vraag je een korte vertaling, is dat teveel gevraagt voor de anderen dan stop ik binnekort met hier posten.(alsof dat dit een reden zou zijn om te stoppen met op elkaars kap te zitten, maja proberen gaat mee)

Ik ga akkord met jij ;) Ik probeer mijn beste te doen met mijn Nederlands, wanneer een post in ned. is, dus antwoord ik in ned. (ou en francais quand je sais vraiment pas traduire)
kirstolas
quote:
Originally posted by Dark Apostle

Hey gasten,
ik post hier niet echt heel veel maar wat D.A. hier zegt klopt als een bus!!
Steve-Austin
Yow,

Ik lees bijna elke thread maar ik schrijf niet veel. Ik wil juist zeggen dat de fransmanen niks begrijpen. Ik heb gezegd dat 2 moderators beter willen zijn, maar als de winnaar kan toch een beetje frans spreken, dat is perfect voor ik. Dat gaat me niet ******* in verbant met de discuties met fransmanen. Laten maar, allé, proficiat voor de winnaar!

PS: Ik begrijp niet waarom gaan ze hier om de brol te zetten ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium