|
Tis nou al byna een maand geleden, dus.....
|
|
|
| Apoptosis |
... weet iemand al iets over de Tiesto in Concert DVD?? k hoorde wel iets van dat er een DVD uitkwam van Tiesto over zn tour door de wereld en die kwam ergens in juli of zo. Wel leuk hoor, maar k vind de TiC DVD toch een stukkie interessanter :thepirate. Iemand info??
:clown: |
|
|
| arj1o1 |
| nyana is net uitgekomen die moet nog ff verkopen dan komt de dvd over de tour over de wereld en als ze daar chteraan meteen de TiC dvd gooien verkoopt de ene niet goed dus het duur nog ff denk ik |
|
|
| kreischer2000 |
humz ik had ergens opgevangen dat het pas eind dit jaar wordt:(
beetje vandit praktijken dus |
|
|
| Chicane |
Komen 2 Tiesto DVD's uit:
- Another Day At The Office is net iets als Global van PVD, registraties, interviews, alles rond Tiesto en ook een deel de aanloop naar TiC, plus een lang interview op CNN. Release date geen idee...
- TiC DVD, staat geplant op 21 juni als ik me niet vergis. |
|
|
| raoel |
Ik hoop dat chicane gelijk heeft want als ze die DVD pas aan het eind van het jaar uitbrengen is het toch al een beetje vervaagt.
Ik koop um toch wel, daar niet van, maar ik zou het nu graag al terug willen zien.
Van ID&T zou het ook dom zijn om het aan het eind van het jaar te doen, dan verkopen ze er veel minder. Nu waren een hoop trance noobs zo enthousiast dat ze die DVD ook perse willen hebben. Tegen de jaarwisseling is dat enthousiasme toch wel weggeëbd en blijft het een mooie ervaring die ze hebben gehad waar ze het nog wel eens over hebben als ze in de plaatselijke boeren kroeg zitten ;)
Ik hoop iig zo snel mogelijk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|