|
Tis nou al byna een maand geleden, dus.....
|
|
|
| MaGiK54 |
| En hij is inmiddels te verkrijgen voor € 19,95 bij de free record. Heb hem net gehaald, nog niet gekeken, doe ik morgen wel ff. Jullie horen nog wel hoe die is. |
|
|
| MaGiK54 |
Nou heb ruim een uur van de dvd gekeken, maar stelt niet veel voor, zeker geen 20 pleuro waard. Op zich wel grappig om te zien hoe het leven on the road is voor Tiesto, maar voor de muziek hoef je hem niet te kopen, oude meuk allemaal. Het is eigenlijk één grote ego-trip van Tiesto. Tussen elk nummer hoor je wel van een stel fans (en voornamelijk die kut-Amerikanen) hoe geweldig Tijs wel niet is. We love him, his music is all most religious, bla bla bla. Op zich niet erg als je iets laat zien van uitzinnige fans, maar op de dvd is het over-kill.
Conclusie: voor de die-hard Tiestofan is de DVD leuk voor de verzameling, maar je kan beter op de DVD van TiC wachten. En als je toch graag een trance-DVD wil kopen, koop dan gewoon Global van Paul van Dyk, kwalitatief is deze dvd 10 keer beter. |
|
|
| Chicane |
Integenstelling tot MaGiK54 vond ik de DVD best wel geinig, oke veel gelul en weinig registraties, maar het beeld wat je van Tiesto krijgt is gewoon een relaxte gozer die erg goed platen kan draaien, helemaal geen grootheid waanzin als Paul Oakenfold en cornuiten.
Wel geinig dat voordat hij de DJ Magazine Award won dat hij nooit afgehaald werd van een vliegtuig, en nu hij #1 DJ is er zelfs limosines op hem wachten :)
Ik heb mezelf 3x gezien op de dvd, alle 3 de keren wel erg vlug maar boeiend (1x ISOS3 Party, 1x Impulz en 1x Innercity :)) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb mezelf 3x gezien op de dvd, alle 3 de keren wel erg vlug maar boeiend (1x ISOS3 Party, 1x Impulz en 1x Innercity :)) |
Stond ik er op bij IC, want daar stonden we beide :)? |
|
|
| Chicane |
| Ik heb heel lang moeten speuren ernaar, met freeze frame en digital zoom uiteindelijk Basvh kunnen spotten (daar kan je niet omheen met zn 2 meter boven de grond :p) en daar heb ik mezelf toch effe 1/100ste van een seconde ofzo mogen aanschouwen, ik denk dat jij of achter bas verstopt staat of achter iemand anders |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|