return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Welke bekende nederlanders ken je?

arj1o1
Zag dit op een ander forum:toothless

Welke bekende nederlanders ken je persoonlijk? Dus niet ik heb ooit tiesto gezien toen ie aan het draaien was inde geldredome

voor mezelf:
niemand behalve dat een vriend van me de buurjongen is van collusion (polaris) en marco v in hetzelfde dorp woont)
Optimus
dan ken je ze toch niet als je buurjongen ze kent?
arj1o1
quote:
Originally posted by Optimus
dan ken je ze toch niet als je buurjongen ze kent?
\

nee een vriend van me is buurjongen van hem, maar hem wel een paar keer gezien maar gaat om het idee anders kende ik helemaal niemand:toothless
New Wave
Ik spreek velen dagelijks.
Als je bij de TV werkt dan moet je der mee werken.
Wie het allemaal zijn is verschillend.
MaGiK54
Zo ver ik weet ken ik geen bekende Nederlanders.

Maar het lijkt me wel stoer als ik Jim of Jamai zou kennen. Lijkt me nou echt stoer om te kunnen zeggen tegen een BeEZaaH-sletje: "Ik ken Jim" :D :toothless :D

Het doet me echt helemaal niks hé bekende Nederlanders ontmoeten, zijn ook maar gewoon mensen en ik zou niet helemaal gek worden als ik een BNN tegenkom, zo van MAG IK PLEASE OP DE FOTO MET JE. Lekker belangrijk allemaal en handtekeningen vragen vind ik trouwens het meest trieste wat je kan doen. Ik erger me bv mateloos aan al die broodmoncholen die tijdens een set van Tiesto handtekeningen aan hem vragen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland