|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik vind dat ze een systeem moeten ontwikkelen waarbij de koper zelf zijn cd kan samenstellen.. labels kunnen bijvoorbeeld samples op hun site zetten of zo, en dan stelt de koper zelf een cd samen en bestelt hij die bij het label..
omdat de mens van nature zeer kieskeurig is, kunnen die ene paar minder goeie liedjes op een album of een compilatie een groot verschil maken.. daarom zou er soort van systeem moeten zijn, waarbij iemand volledig naar eigen smaak zijn cd's koopt.. |
vind ik inderdaad ook wel een goed idee,maar dan wel met een basisprijs,want ik denk dat zo'n systeem cd's nog duurder gaan maken,en als ge wilt dat er gestopt wordt met het verspreiden van illegale copies MAAK CD'S GOEDKOPER!(alé tor ik spreek ni tegen jou persoonlijk hé:tongue2 ) |
|
|
| Gladius |
w000t, ik krijg hem morgen van m'n zus (achterstallig verjaardagscadea =). ziet der iig goed uit!
btw, n00b-vraag: wa is zone cue-file en waarvoor dient da? kweet dat iets te maken heeft met ne cd schrijve... =)
-Glad |
|
|
| Sharpsider |
| quote: | Originally posted by Gladius
w000t, ik krijg hem morgen van m'n zus (achterstallig verjaardagscadea =). ziet der iig goed uit!
btw, n00b-vraag: wa is zone cue-file en waarvoor dient da? kweet dat iets te maken heeft met ne cd schrijve... =)
-Glad |
Da dient gewoon om te zien wanneer een track begint en wanneer ze eindigt. Best wel handig als ge ne volledige mix-cd als 1 mp3-file hebt en ze wilt onderverdelen in de aparte tracks zoda ge ni altyd de volledige cd moet afspele. |
|
|
| Pumaz |
Mix cd's koop ik ook niet, maar cd-albums en vinyl wel...
Laatste albums waren Armin, Marco V, Tiesto & Airwave, kwa complilaties koop ik de Illusion cds, Serious Beats & Solid Sounds (vroeger ook de Bonzai cds > ik had de vinyls maar ik ben gewoon een Bonzai freak en wou ze ondersteunen!!!) |
|
|
| Tiger777 |
ja, mix cd's zijn eiglek waardeloos, ge hebt der niks aan uiteindelijk...
Van bonzai gesproke... Ik heb nog geen enkele plaat zien liggen van bansheeworx in mijn winkel waar ik normaalgezien mijn plaatjes koop... (Enkel nog Push - universal nation van bonzai Italie)... Zal ze nog is moete vrage naar airwave met die zalige when things go wrong... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|