return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tiesto - Nyana

Mister_Michel
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik koop plaatjes ook he, dus de artieste moeten ni zage, ik sponser hen ook. Trouwes, het zijn ni de artieste die klage over illegaal downloade van hun cd's, nee, het zen die grote platefirma's.

Het zijn wel degelijk de artiesten die klagen
Tiger777
vooral toch de platefirma's
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
vooral toch de platefirma's

tuurlijk, zij verliezen het meeste geld! de artiest krijgt 0,5€ per cd die ze verkopen.. de rest van de 20€ gaat naar de platenmaatschappij! voor de artiest ligt het gewoon aan het idee dat ze er veel werk in gestopt hebben en anderen het van hen "stelen"..
Mister_Michel
L-vee was begin dit jaar bijna gestopt toen lightning records failliet ging, niet vanwege het faillisement, maar vanwege het continu stelen van zijn liedjes(=geld). OP MTV, TMF en zelfs jimtv heeft men al oproepen gedaan om te stoppen met mp3's te downloaden. Verschillende bekende artiesten ook. De artiesten worden letterlijk verplicht hun cd's te beveiligen waardoor ze niet meer kunnen afgespeeld worden op PC en verschillende soorten auto-cd-spelers

En toch blijven de mensen de muziekindustrie verder kapot maken, tis erg, wreed erg :(
tor8024
ik vind dat ze een systeem moeten ontwikkelen waarbij de koper zelf zijn cd kan samenstellen.. labels kunnen bijvoorbeeld samples op hun site zetten of zo, en dan stelt de koper zelf een cd samen en bestelt hij die bij het label..

omdat de mens van nature zeer kieskeurig is, kunnen die ene paar minder goeie liedjes op een album of een compilatie een groot verschil maken.. daarom zou er soort van systeem moeten zijn, waarbij iemand volledig naar eigen smaak zijn cd's koopt..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium