return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
21/06: Cityparade (Gent)

Tiger777
Mensen die in het buiteland op handen gedragen worden(denken we maar aan mike en push, VOORAL push ;) ) worden hier in belgie totaal genegeerd...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Ongelooflijk!!!:eyes: Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...

Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.

Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!

Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!

Aah zij gaan bepalen wat een instrument is en wat niet. Al een geluk dat er ni zo'n mensen waren ten tijde van de uitvinding van de viool enzo hé.
Pfft maar die onverdraagzaamheid begint belachlijke proporties aan te nemen. Zet Hardstyle op eender welk Nederlands forum en het wordt een flame thread. En dat Übertrance gedoe van dat Progressive beter, dieper en interligenter is dan de rest komt ook mijn strot uit. :whip:

Er is 1 muziekstijl die ik niet kan hebben en dat is RnB. En dat komt dan vooral door de plate commerce die er rond hangt en de overhyping ervan (om nog te zwijgen over de "het imago is alles" boodschap)

Ik ben dat übermuziek gedraag kots, ma kots beu. Ik luister naar Metal, Power Electro, Metal, Techno, Trance, Ambient en Aphex Twin gedoe.

En dan alom machtig racisme, mense lieve deugt. Dat die elkaar eens algauw allemaal uitroeien hé. Pffft ach ja racisme en onverdraagzaamheid zit in de mens ingebakken. Wat doe je eraan.
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Mensen die in het buiteland op handen gedragen worden(denken we maar aan mike en push, VOORAL push ;) ) worden hier in belgie totaal genegeerd...

Mike = Push ;)
Tiger777
waarvoor stond de ";)"?
Nabistai
De mijnen of den uwen ;) ?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium