|
|
| Mister_Michel |
| Doet mij denken aan het nieuws van vandemorgend, marokkanen waren aan het staken omdat 1 of andere criminele gast werd opgepakt ofzo. Uit protest tegen zijn arrestatie hebben der 3 hunzelf in brand gestoke (ze hebben het zelfs late zien :eyes: ) En die 1 zo van 'we will al suicide, he must be released' of zoiets. Da vond ik wel efkens grappig :D |
|
|
| Tiger777 |
| jaa, en al die iraanse vrouwe die zich in brand steken... da's pas televisie :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Ongelooflijk!!!:eyes: Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...
Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.
Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!
Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!
Wacht maar als ik één van die "jongeren" tegenkom!!:whip: :whip: :whip: |
waarom is iedereen zo radicaal tegenwoordig?! ik begrijp er echt niks meer van.. het klinkt misschien cliché, maar waarom kunnen we niet allemaal in harmonie met elkaar leven en tenminste wat respect opbrengen voor andere meningen en smaken?! als iemand techno puur lawaai vindt, dat hij dan niet naar de cityparade gaat!! :whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by tor8024
waarom is iedereen zo radicaal tegenwoordig?! ik begrijp er echt niks meer van.. het klinkt misschien cliché, maar waarom kunnen we niet allemaal in harmonie met elkaar leven en tenminste wat respect opbrengen voor andere meningen en smaken?! als iemand techno puur lawaai vindt, dat hij dan niet naar de cityparade gaat!! :whip: |
idd =<, techno is ook niet echt m'n ding mor ik zit ni te flamen op de mense die da goe vinde.
tis erg gesteld met de wereld imo, al die vooroordelen enz... BAH :(
-Glad |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd =<, techno is ook niet echt m'n ding mor ik zit ni te flamen op de mense die da goe vinde.
tis erg gesteld met de wereld imo, al die vooroordelen enz... BAH :(
-Glad |
ik denk dat die zelfde personen met 'techno' ook 'trance' bedoelen... stelleke leken :)
respect van mensen die naar andere muziekgenres luisteren dan trance/techno is er niet veel, geloof me, kheb 'vrienden' genoeg die het ni respecteren. zeker ni in België. tis erg :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|