return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
21/06: Cityparade (Gent)

BEACHBOY
Ongelooflijk!!!:eyes: Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...

Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.

Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!

Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!

Wacht maar als ik één van die "jongeren" tegenkom!!:whip: :whip: :whip:
Lightworks
Kheb ook nog examnes tot den 28ste... dus ik vrees dat het ni gaat gaan. Den 23ste heb ik er ook een en ik denk ni da als ik zou gan da ik er veel voor zou kunnen leren :)
Lightworks
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Ongelooflijk!!!:eyes: Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...

Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.

Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!

Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!

Wacht maar als ik één van die "jongeren" tegenkom!!:whip: :whip: :whip:

allee, da's straf... zet ze dan maar ni in Duitsland of Nederland af of zo, daar is't tien keer erger wat betreft 'techno' :)
Tiger777
Bende idioten. Dat is het type da denkt da boozywoozy techno is, ewel, ik ben ook tege boozywoozy!

quote:
Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken

hihihi, hoe meer da der da doen, hoe liever da ik het zou hebbe... :haha: Laat al die "jongeren tegen techno" maar doen.
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Tiger777

hihihi, hoe meer da der da doen, hoe liever da ik het zou hebbe... :haha: Laat al die "jongeren tegen techno" maar doen.

Haha, ja, dan kan Cityparade op z'n flyers of zo laten drukken:

With Special Dance & Fire Spitting Acts from the "Jongeren agianst Techno" :stongue: :haha: ;) hahaha

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium