return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
21/06: Cityparade (Gent)

BEACHBOY
quote:
Originally posted by camzicaze
Is er nu al een line-up van want ik kan die precies niet vinden? :conf:

K heb zo beetje zitten browsen op hun HOMEPAGE, maar een echte line-up zal er waarschijnlijk nog niet echt zijn, want ze staan nog steeds open voor 'new entries'.

Ze geven wel al een idee welke discotheken & events DJ's gaan sturen...zoals:

Cherry Moon, Kokorico, Lagoa, Versuz, Sottos, Mega Temple, Illusion, La Rocca, Culture Club, Cafe d'Anvers, Kozzmozz, I Love Techno, Fuse.......
camzicaze
quote:
Originally posted by BEACHBOY
K heb zo beetje zitten browsen op hun HOMEPAGE, maar een echte line-up zal er waarschijnlijk nog niet echt zijn, want ze staan nog steeds open voor 'new entries'.

weer erg professioneel dus :rolleyes:
en normaal zijn zo'n dingen al LANG op voorhand 'verkocht' (die entries)
BEACHBOY
quote:
Originally posted by camzicaze
weer erg professioneel dus :rolleyes:
en normaal zijn zo'n dingen al LANG op voorhand 'verkocht' (die entries)

Ja dat vind ik ook eigenaardig maar ja... What you gonna do about it!?
Sharpsider
De line-up staat er dus wel degelijk op, kheb er ook effe achter moete zoeke. Maja, ni moeilijk me zo'nen onduidelijke site :rolleyes:
Volgens mij is em da toch volledig zen, als ge vanonder op parade klikt, dan naar rechts gaat en op da camionneke klikt me line-up op, dan krijgde em
tor8024
quote:
Originally posted by Sharpsider
De line-up staat er dus wel degelijk op, kheb er ook effe achter moete zoeke. Maja, ni moeilijk me zo'nen onduidelijke site :rolleyes:
Volgens mij is em da toch volledig zen, als ge vanonder op parade klikt, dan naar rechts gaat en op da camionneke klikt me line-up op, dan krijgde em

't is inderdaad erg onduidelijk, merci voor de handleiding! ;)

maar waar is die black hole truck, ik ben verkeerd geinformeerd! :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium