return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Asta topic

SnuggLe
Nah, omdat er geregeld mensen naar de Asta gaan (Magik, Ik) en er binnenkort wat leuke feestjes zijn (Remy's album release, Armin) dacht ik , ik start even een Asta topic op.

Gisteravond ben ik er ook geweest met SuperSjinees. Picotto draaide. Wat een SUPERavond :)
Echt geweldig man.. hij draaide heerlijk. Het publiek was in tegenstelling tot de zaterdag ervoor ook leuk en open minded. Alles was top. Hij draaide Clocks ook nog, meesterlijke plaat!
Maybe ook maar naar Armin toe binnenkort :)

Maareh...wat ik jullie niet wilde onthouden:
Schrijf in je agenda, in November komen John Digweed & Carl Cox naar de Asta toe. Party in Den Haag dus :)
Ow, en 19 juli Sander Kleinenberg, maar dat wist iedereen dacht ik al :)

De foto's van gisteravond van Picotto komen binnenkort!

Greetz,
SnuggLe
MaGiK54
Morgen zal ik present zijn in de Asta voor een solo van Michel de Hey, dinsdag ff DoubleM checken met Benny Rodriquez.

En in november ga ik er wonen, Digweed en Cox how sweeeeeeeeeeet :D

Cocoon aan de overkant van de Asta schijnt ook een mooie tent geworden te zijn. Nou nog hopen dat Silly Symfonees wat gaat worden als het opengaat. En dan wordt Den Haag eindelijk een beetje volwaardig qua stapstad.
Optimus
Dat was Mauro Picotto - Coldfunk, hoer!:D
SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook :) Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet :)

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe
M5
omfg tweede keer in 6 weken picotto al gemist hahaa

maar is dit in het nieuws geweest?? dat ie zou komen? amper volgens mij

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland