return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Asta topic

MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook :) Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet :)

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe

Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks ;) Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks ;) Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.

Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook:D Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha:p Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook:D Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha:p Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet:D

Getdown of Cooldown allemaal hetzelfde, bagger dus ;) Maar volgens heet dat het daar de Grote Marktstraat.
Locatie van XS2 is Bleijenburg, das een zijstraat van de Herengracht. Trouwens de Herengracht is ook een uitgaanstip, als je van Hindoestaanse schiettenten houdt tenminste :D
SnuggLe
X2s loopt niet? Go figure, in Den haag houden ze alleen van Techno/Hardhouse :)

Gisteravond was ook nog Spreedfreax in de Haagsche Hoogeschool. Baal wel dat ik niet een keer nog in de HH geweest ben ja, moet echt een vette lokatie zijn.

Nu maar even kijken wat de plannen worden voor stappen in Den Haag. D'r is genoeg te doen.

Enneh chinees, ga nou een keer naar Confused in de van Diemen straat :)
Optimus
Dat XS2 niet loopt is hun eigen schuld. Ze mikken op een soort publiek dat blijkbaar gewoon iet wilt komen. Ze willen ouder (rond de 24 zeg maar) publiek dat veel geld te besteden heeft binnen hebben. Zo hebben zij het zelf ook ongeveer geformuleerd geloof ik.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland