|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by robin
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo.. |
want............??? :conf: :conf: :conf:
tis toch juist prachtig als dat soort dingen gebeuren!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by robin
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo.. |
Ja begrijp ook weinig van deze reactie???
Is toch juist leuk om weer een btje nieuw talent te zien doorstromen, waarom ergeren? Omdat de gevestigde orde altijd moet winnen? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja maar iedereen kan wel eens een toernooi winnen :) Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat hij een blijver in de top 20 of hoger is, zoals bevoorbeeld Sjeng Schalken wel is en Richard Krajicek jaren was |
ik denk dat ie wel potentie heeft; hij loopt de laatste paar maanden gewoon al heel goed te spelen en staat ook niet voor niets 8e in de champions race of hoe dat ook heet..
we zullen het wel zien :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|