|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sja, "alles" komt op vinyl, maar niet alles op cd... maarja, daar is een simpele oplossing voor... Downen en branden... klaar is kees... Maja, dan is wel de lol eraf lijkt me... |
Maar dat hoor je toch ook aan de kwaliteit dan. Dan moet je een mp3 met een bitrate van minstens 320 hebben. Plus dat dat belachelijk is als je dat doet, maar goed er zullen vast wel dj's zijn die het doen. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik vind veel van die platenwinkels maar 1 grote vriendjespolitiek als je daar niet elke dag komt en heel veel platen koopt en dan ook nog met de verkopers loopt te slijmen is het heel moeilijk om aan die promos en whitelabels te komen. Omdat ze die toch meteen wegzetten in van die dj vakjes of snel zelf kopen. Daarom is denk ik only djs ook zo populair, iedereen kan daar aan speciale platen komen ongeacht of je in een club draait of je draaitafels op zolder hebt staan. |
Sorry, maar zo is het nou eenmaal. Promo's worden niet uitgegeven om in platenzaken verkocht te worden, op de meeste promo's staat dan ook "Not for resale". Promo's worden uitgegeven aan gevestigde dj namen die ze dan kunnen uitproberen en hun reactie terugsturen aan de artiest.
Als een dj die een platenzaak runt of de mensen achter de schermen het niet veel vinden en hem toch niet zullen draaien, belandt deze vaak in de verkoop bak ja. Maar dat betekent nog niet dat er tientallen te koop, als er maar 1 of 2 van zijn, dan gaan die idd vaak naar de verkoper zelf of naar een van z'n vrienden, zo gek is dat toch niet??? |
|
|
| Bellie |
1.Dat is verschillend. De ene maand koop ik er veel de andere maand wat minder. Ligt er ook aan of er wel goeie platen zijn uitgekomen. En geld natuurlijk ;). Maar zeg maar gemiddeld tussen de 20 en 30 per maand. Toevallig gisteren weer een pakketje van Only-Dj's binnen gehad met 10 platen.
2.Dat ligt er maar aan waar je ze haalt. Bij Only-djs zijn ze volgens mij het goedkoopst. Outland in amsterdam vraagt 10 euro voor ene plaat terwijl grooveconnection tegen de 11 en 12 euro zit. koop daar ook heel weinig dus ;)
3.tuurlijk loont het om met cd's te draaien. Doe ik zelf ook wel eens. Soms heb ik wel eens een promo die nog niet uit is op vinyl dus dan draai ik hem wel van cd. Doet elke dj wel eens volgens mij. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
rijke bastards allemaal, ik koop er maar 5/6 per maand :(, maar ik besteed me geld ook aan andere dingen, die ik net ff ietsje belangrijker vind:)
ciao! |
Gay pr0n? :D |
|
|
| TranceFool |
In het begin kocht ik veel minder dan nu, beetje omgedraaid dus dan anderen hier, mn echte verslaving is denk ik pas later op gang gekomen :p. Gemiddeld zo'n 150 euro per maand denk ik op dit moment.
Via internet bestellen is Dancegrooves volgens mij het goedkoopst (goedkoper dan Only-djs, vaak!) en staat van hoezen en platen vind ik ook beter bij DG |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|