return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
stomme internet explorer...

Lightworks
hey,

mijne internet explorer doet de laatste tijd heel vies... zo kan ik bevoorbeeld niet op een link rechter klik en dan in een nieuw venster openen, want hij laad het niet (ook niet het klassieke 'navigatie onderbroken' venster - gewoon 'doorzichtig').

ook als ik bevoorbeeld inlog op hotmail moet ik snel zijn op de eerste pagina, omdat hij anders een dodelijke popup laad (van msn home) zodat explorer zelf tilt slaat en moet herstart worden. hetzelfde gebeurt met een popup van tranceaddict (die soms eens komt piepen).

kheb al veel geprobeerd om het op te lossen; internet explorer opnieuw installeren, microsoft office 2000 opnieuw geïnstalleerd, zelf windows 98 SE, maar niks helpt...

misschien heeft er iemand van ulle hier ook al dat probleem gehad en weet hij/zij hoe het op te lossen? het zou mij het cyberleven al heel wat gemakkelijker maken :)

greetz & thx,
Wim
THC§brain§THC
probeer eens te scannen op spyware op je computer met het programma AdAware, te downloaden op www.lavasoft.nu
Gladius
pfftss ja tell me bout it.
als die van mij ne site ni vindt gaat die nr zone reclam site (www.fassia.com en nogiet) met popups enz. grrr terwijl mennen default op google.be staat eh.
adaware vindt nix, der bestaat gene cookie van die site ofzow, echt wel kut...
naja ik kan u ni helpe dus ;), mor popups zijn nasty ze

-Glad
cyberia
grrr :whip:
ik ken het probleem,heb da dus ook voor,het ergste is,van tijd wel,van tijd ni:rolleyes:dus ja wa doege der aan,ik zou het begot ni weten,ik ben gewoon blij als het ni voorvalt:toothless
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Gladius
pfftss ja tell me bout it.
als die van mij ne site ni vindt gaat die nr zone reclam site (www.fassia.com en nogiet) met popups enz. grrr terwijl mennen default op google.be staat eh.
adaware vindt nix, der bestaat gene cookie van die site ofzow, echt wel kut...
naja ik kan u ni helpe dus ;), mor popups zijn nasty ze

-Glad

1) Ga eens naar C:\WINDOWS zoek daar naar Hosts open dat met Wordpad 2) Kijk eens of die www.fassia.com er niet tss staat.
3) Dan delete je dat gewoon en slaag je die txt op.
4) Dan zal je HOSTS.txt zien staan in uw Windosw map.
5) Delete uw originele Hosts en hernaam HOSTS.txt naar Hosts.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium