|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
De haartjes worden compleet vernietigd ;) |
Ze worden verlamd ;) (zoals tiger zei) |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by cyberia
de vandale omschrijft verslaving als manie,ben ik dan effe manie gaan opzoeken
manie=dwaze gewoonte:p
|
hehe, da's ne goeie :)
tis ook echt niks voor mij... ik wil later ni in een ziekenhuiske liggen op mijn 50ste met een plastieken pijpke door mijne slokdarm omdat ik anders nimeer kan ademen. Allee, op uw 50ste (of vroeger als ge kettingroker zijt) hebde nog zoveel beters te doen dan da :) |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Gladius
mai der heeft der ene "occasioneel, voor de gezelligheid" gevote.
dan zijde ni echt goe bezig imo ze |
ne vriend van mij doet da ook... vrij gevaarlijk nochtans ja, zelfs jointjes. ik geraak wel high op ander dingen, maja, misschien niet voor publicatie ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Lightworks
tis ook echt niks voor mij... ik wil later ni in een ziekenhuiske liggen op mijn 50ste met een plastieken pijpke door mijne slokdarm omdat ik anders nimeer kan ademen. Allee, op uw 50ste (of vroeger als ge kettingroker zijt) hebde nog zoveel beters te doen dan da :) |
Da's waar. En bedenkt is hoeveel geld ge dan kwijtzijt, da geef ik ook liever uit aan andere dinges... |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Lightworks
tis ook echt niks voor mij... ik wil later ni in een ziekenhuiske liggen op mijn 50ste met een plastieken pijpke door mijne slokdarm omdat ik anders nimeer kan ademen . Allee, op uw 50ste (of vroeger als ge kettingroker zijt) hebde nog zoveel beters te doen dan da :) |
Een echte kenner hier :toothless
(Ps: mijn peter rookt al heel zijn leven => vorig jaar 10 dagen in ne coma geraakt me een pijpkje me zo een zakske aan in zijn pols en aan een ademhalinstoetsel verbonden, zijn linkerhand is nog steeds half verlamd. De dokters konden niet met zekerheid zeggen wat er scheelde, maar ze hadden een vermoeden...) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|