return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
rook je?

cyberia
wel ik rook heel af en toe eentje,mijn mokke rookt(alé ja probeert zo af en toe ne keer te stoppen ma het lukt ni echt)en als het dan echt te fel wordt da'k er ni tegen kan,rook ik er ook eentje dan heb ik er geen last meer van:rolleyes:

heb dan ook occasioneel gestemd,ma ni voor de gezelligheid,voor het functionele:p
Gladius
quote:
Originally posted by Tiger777
ik ook. Maar, zo zijn er niet zoveel meer...

idd, is echt erg aant worde =<.
zooooon slechte gewoonte :(, byebye longen.
Nabistai
Nope (de CO bind aan je hemoglobine, waardoor je bloed geen O2 meer kan vervoeren, nicotine veroorzaakt kanker, om nog maar te zwijgen over de prikkelende middelen - of wat examen bio kan doen met een mens :( )
Lightworks
ik rook ni... echt geen interesse in. nu ja, ge moet het zelf weten, maar met het geld van roken kunt ge heel wat kopen. als ge eens uitrekent wat u dat spaart alleen al, moest ge't ni voor uw gezondheid doen :)
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
Nope (de CO bind aan je hemoglobine, waardoor je bloed geen O2 meer kan vervoeren, nicotine veroorzaakt kanker, om nog maar te zwijgen over de prikkelende middelen - of wat examen bio kan doen met een mens :( )

Ik vin, as ge da gelezen hebt, da ge toch van zen leve geen sigaret aanraakt...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium