return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
rook je?

eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
Bah, die patches en zo, allemaal maar surrogaten voor nicotine binnen te krijgen. Zo'n fantastische uitvinding om de verslaafden het geld uit hun zakken te kloppen, want uiteindelek is het juist hetzelfde als roken. Noch patches, noch chikken, noch pillekens helpen u écht van de verslaving af, want ge blijft zo de stof die u verslaafd maakt aan sigaretten binnenkrijgen en uiteindelijk moet ge elken dag blijven voortvechten tegen de drang naar een sigaret. Eens verslaafd, altijd verslaafd...

Volgens mij is het niet zo zeer de nicotine, maar meer de gewoonte van het roken...
Tiger777
Nicotine stimuleert de hypotalamus en dit leidt uiteindelijk tot verslaving :)
tor8024
er komt binnenkort een voorstel om op de trein een volledig rookverbod in te voeren

op dit moment is in iedere wagon een klein gedeelte voorzien voor rokers, afgescheiden van de rest van de wagon door glas.. uiteraard helpt dit nauwelijks en worden ook andere passagiers aan de rook blootgesteld.. maar een volledig rookverbod lijkt mij geen goed idee. vele passagiers zijn rokers en als iemand van hen bv. van oostende naar keulen moet, is dat een lastige trip..

voor mij is de beste oplossing per trein 1 wagon voorbehouden aan rokers.. op die manier zijn de andere wagons rookvrij en hebben de andere passagiers geen last.. bovendien zijn de rokers zelf tevreden!
eieregooie
quote:
Originally posted by tor8024
bovendien zijn de rokers zelf tevreden!

Wij zijn niet zo moeilijk :)
Tiger777
sjah, ik vond de regeling zoals hij was eigelijk niet zo slecht, alle rokers bijeen in 1 wagon, ikzelf heb nog nooit last gehad van rokers in een rokerswagon. Laat ze maar doen, zolang ik hun gassen maar niet moet inademen ben ik content.
Als nu een roker van ostende naar keulen met de trein gaat is hij toch zeker 3 uur zonder sigaret. Een verslaafd roker zonder sigaret geeft agressie. Dan heb ik véél liever dat ze in 1 wagonnetje gaan paffen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium