return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Fruityloops, niet de ontbijtgranen maar het progje.

tor8024
quote:
Originally posted by Dark Apostle
En ik slaag dat spel sebiet morzel want mijn computer kan dat programma niet aan......allez waar trekt dat nu op!!!!!

veel geheugen en sterke processor is niet de enige vereiste, wat voor geluidskaart hebt ge zitten?
Dark Apostle
ESS PCI Solo-1 DirectSound Driver *bloos*

Allez het draait alleen heeft ie soms te neiging om te gaan kraken.
Tiger777
doe geen moeite, ik heb het derafgesmeten toen ik der ni in slaagde om nen midi te importeren... (Ik wou het remixen :haha: ). Ik vond het veel te gevaarlijk voor den bak van de computer, omda ik altijd nogal woedeuitbarstingen kreeg telkens hij NIKS afspeelde. Dan begon ik te slagen op die bak en zo... dan hebben ze mij getipt da ik der best mee stopte... da hebek dus gedaan

quote:
Errrr ja sowwy

tis nikske jonge, het is u al vergeven... :haha:

quote:
ik vrees dat dit inderdaad stilaan onze reputatie wordt

Wij moeten ECHT een manier vinden om on toppic te blijven...
Djeezes, der begint der ene over fruityloops, en direct begint nen andere het hele gamma van kellogs op te sommen dat eindigt op -loops... Ik begin zo te denken da we echt geschift zijn :happy2:
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik begin zo te denken da we echt geschift zijn :happy2:

hoooola hendrik denkt!!!! newsflash :toothless :p
btw: wij zijn ook geschift.

now back on topic(of ni whatever:D)heb da programma ook al is geprobeerd een jaartje ofzow geleden,snapte er de ballen van,maja da kan ook mij liggen natuurlijk:stongue:
Tiger777
Bah, ik snapte der ook de balle van, mijnen zen dan oep e computer beginne slage nadat het de zoveelste keer mislukt was... dan heb ik beslote dermee te stoppe. heb ik da al ni verteld? Fruityloops is een eiglek vrij moeilijk programma waar ge lang over doet om het onder de knie te krijgen. En, ik denk dat pianolessen ook van pas kunnen komen, ik wist ni direct zoveel van die akkoorden en zo...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium