return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
(Belgian) requests

Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Yo! Ben net terug uit Italië, ben 'm aan t uppen naar m'n site dus binnen een 5tal minuutjes is ie online.
...
Greetz...;)

Super bedankt, makker.
Beestig nummer; nu nog.
:)
Scorpio Rising
Moby: Hymn (european mix)
Ik denk toch dat het de european mix is maar ben niet 100% zeker. Telkens ik die download krijg ik een versie die met zo'n zweefstukske begint. De versie die ik zoek begint met een beat en dat 'baslijntje' en bouwt dan laag per laag op.
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Scorpio Rising
Moby: Hymn (european mix)
Ik denk toch dat het de european mix is maar ben niet 100% zeker. Telkens ik die download krijg ik een versie die met zo'n zweefstukske begint. De versie die ik zoek begint met een beat en dat 'baslijntje' en bouwt dan laag per laag op.

Die met da zweefstukske in t begin is de European Mix, heb gekeken via Discogs en de European Mix is 8min55 en die heb ik.
Hier vind je zo beetje info: Info over Moby - Hymn

Man, man, man, hymn is echt letterlijk ontelbare keren geremixed en gereleased ze!!! :eyes: Dat wist ik niet...

**EDIT**: Sorry, heb net nog beetje verder gekeken en ik raak er ook niet meer aan uit. K heb nog een European mix gevonden van 7min02 en nog één van 8min56. Dus zekerheid hebben we niet eh
Pumaz
Ik ben op zoek naar Villanord-Futurescope, een track van begin dit jaar ongeveer, Marco V en Benjamin Bates waren er allebei zot van, en ik heb hem in een paar livesets van hun maar ik wil een full rip! Hij stond op een Solid Sounds, misschien helpt dat?
CygnusX
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik zoek al heel lang een volledige versie van
Solar Plexus - 20000 Miles Under The Sea

De enige versie die ik kan vinden is 2:33 lang en staat op In Trance We Trust 001.

Degene die mij hieraan kan helpen ben ik eeuwig dankbaar :D

Na een zoektocht van bijna een jaar heb ik hem eindelijk gevonden.
Stond op een vinylke (Reef 017-6) met de volgende tracks :
A1 : Sunset
A2 : 20000 Miles Under The Sea (Part 2 : Waterworld Mix)
B1 : 20000 Miles Under The Sea (Part 1 : Club Mix)

Mijn dag kan niet meer stuk :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium