return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Niet voor de johnny's onder ons

THC§brain§THC
ik heb misshcien wel een beetje te heftig gereageerd.
sorry.
Tiger777
quote:
Boozywoozy IS elektronische muziek

quote:
Ik weiger boozywoozy electronische muziek te noemen!

Ik weiger boozywoozy gewoon al muziek te noemen. Dat is het probleem van techno en trance en zo. De buitenwereld denkt direct aan boozywoozy en van da soort klootzakken die techno een slechte naam geven. Oh my god, die foto's, gewoon hilarisch!
tor8024
quote:
Originally posted by Dark Apostle
op het laatst waren we bezig of astrofysica

'k heb dat gelezen.. weet jij soms ook iets af van de membraantheorie en paralelle universa? of een goeie website waar ik daar iets over kan vinden? 'k heb er es een reportage van gezien, en 'k wil daar wel iets meer over weten..
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
'k heb dat gelezen.. weet jij soms ook iets af van de membraantheorie en paralelle universa? of een goeie website waar ik daar iets over kan vinden? 'k heb er es een reportage van gezien, en 'k wil daar wel iets meer over weten..

Awel type op google quantumphysics en je krijgt een waslijst aan info.
Boeken van Stephen Hawking en consorten zullen u ook kunnen helpen.
Ook Planck Constant intypen in een searchengine zal u ook veel informatie opleveren.

Hoog saaiheidsgehalte, maar als je u er in kan vastbijten is het heel boeiend.
cyberia
pwaaaahahaha hilarisch:haha:

hehe effe zitten kakken op het feit da johnny's typfouten zouden schrijven,als je dit in één v/d eerste zinnen vind
quote:
Toch zullen wij u proberen een inzicht te vormen is deze toch wel donkere kant van
:happy2:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium