return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Fast Forward Heineken Dance Parade
View this Thread in Original format
[SigneT]

FFWD Heineken Dance Parade
Met maar liefst vijftig deelnemers gaat het dit jaar de grootste FFWD Heineken Dance Parade ooit worden.

AMPlified
APE
Asta
B2S/DANA
Big Booty Express
Chemistry
Club Organza
Club Risk
Club Sillies
DJ Guide/Dj Broadcast
Dorito’s
DSL 55/Floorfillers/ACE
Durex
Dutch Techno
Female Force
Ferry Corsten/ID&T Radio
Genius
Hardbeat Cafe
Harder
Healers and Beads
Hed Kandi
Hero Music
IVE
Las Palmas
LG/V8/De Broertjes
Loveland
Matika
Matrixx
Michel deHeij
Nick K/T-Mobile
ON
Overdose Soundsystem
Pop Unie
Promiss
Q Events
Radio 538
Rio Parade
Second Chance
Seutek/Lachende Paus
Silly Symphonies/Firm Bookings
Sinners
Supernatural
SWH
The Meetings
Triple Vision
UDC
VIP DJ
Wild Pitch
Yardy & Co
XL/Gesture Music

FFWD Heineken Dance Party

Main Area

18.00 Misjah Helsloot
19.00 Ferry Corsten
20.00 Emjay/Don Diablo
21.00 Gizmo
22.00 Dana

Techno Area

16.30 Adrian Halter/Phonopunk
17.30 Sneak
19.00 Jack de Marseille
20.30 Remy
21.30 Michel de Heij

Drum ‘n Bass Area

16:00 Statik & Scarr
17:00 Boner & Pyro & MC Jay
18:00 Nymfo & Pressure & MC Jay
19:00 Eye-D & Hidden
20:00 Lenzman & Cut-Off
21:00 Pamb & Harsh & MC Proskript
22:00 Dreazz & MC Dart

Start kaartverkoop eindfeest

Vanaf 1 mei zijn de kaarten voor het eindfeest van de FFWD Heineken Dance Parade op zaterdag 9 augustus te verkrijgen via Ticketbox. Wees er snel bij, want er zijn maar 50.000 kaarten voor de weggeefprijs van 10 Euro per stuk.
Kaarten kun je online bestellen op www.ticketbox.nl of kopen bij een van de meer dan 1000 verkooppunten van Ticketbox (waaronder de filialen van de Free Record Shop). De verkooppunten zijn te herkennen aan de groene Ticketbox sticker. Kijk voor het adres van het verkooppunt bij jou in de buurt op www.ticketbox.nl

Het eindfeest vindt dit jaar plaats op Katendrecht, vlakbij metrohalte Rijnhaven. Op dit terrein zijn nationale en internationale DJ’s verspreid over vier arena’s, waaronder een Club en een Techno arena. Op de kop van de pier zullen in het kader van het waterjaar spectaculaire waterprojecties te zien zijn. Meer informatie over de programmering wordt binnenkort op deze site bekend gemaakt.

Bron : Fast Forward Heineken Dance Parade
basvh
HUMM fast foward, vorig jaar vond ik het maar een kut sfeertje daaro. Allemaal agressieve rotterdammers (again jah) Eind feest line up wordt ik niet warm of koud van. En dat je moet betalen voor een parade vind ik ook niet echt tof. Zie de Love Parade dat nog niet doen. Maar jah ik zie wel. Als ik die dag niks te doen heb en het tis beetje mooi weer dan ga ik misschien wel.
Optimus
betalen is voor eindfeest
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
betalen is voor eindfeest

jaja weet ik wel, maar dat is toch ook onzin. Als om 6 uur bij de love parade de Djs bij die gouwe engel het overnemen hoef je toch ook niet te betalen
Optimus
mwhehehe, de karretjes moeten ook betaald worden:clown:
M_Peror
Ja, beetje "minder prettig" dat er nu voor dat eindfeest betaald moet worden. Ik heb zo'n hekel aan: "Wees er snel bij, want... (blablabla)". Het vrijblijvende karakter van de FFWD vond ik nou juist een van de leuke dingen eraan.
John
sja..et aandeel heineken is ook een stuk minder waard..dus moet je nu geld betalen denk:rolleyes:
denk dat ik overdag wel ga, altijd leuk:)..eindparty skip ik..
wel relax dat ferry draait op zich
snitz
quote:
Originally posted by M_Peror
Ik heb zo'n hekel aan: "Wees er snel bij, want... (blablabla

heb ik ook een hekel aan:D
Engeltje
inderdaad irri , verplicht je een beetje tot gaan...jammer... Maar, vorig jaar was echt wel vettt feestje daar!!!
snitz
Ben vorig jaar niet geweest heb het alleen van horen zeggen. Ach jah, als ik nix te doen heb dan kan ik alsnog een kijkje gaan nemen maar t is niet echt zo van: Goh daar moet ik bij zijn:D

Kakao
Er worden nog wel twee area's bekend gemaakt voor het eindfeest. Zullen dan waarschijnlijk geen top-dj's zijn, maar misschien toch erg goed natuurlijk.
Rinus
Ben er zeker wel weer bij, vorig jaar was het echt wel gekkkk. Iedereen los in de stromende regen. En wat maken die 10 euro's nou uit en anders word het gewoon hekken klimmen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement