return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Rolland Garros

Tiger777
ik ga mij dus niet rechtzetten... ik zit juist met Armin van buuren- sunburn kweenie hoe hard in mijne koptelefoon...
Nabistai
Ge moet gene schrik hebben om e paar fotokes te placeren van navratilova zenne :toothless

BTW zalig om luv U still te horen terwijl dat em zot wordt achter zijn keyboard :D
Tiger777
Ik krijg altijd zo ne vieze smaak in menne mond als ik pragha khan hoor... waarschijnlijk is da sinds da "ballet" da we OOIT is gaan zien zen.
cyberia
oh ja laat ons allen naar navratilova,clijsters,henin en de williamsen lekker kwijlend kijken:nervous: :eek: :nervous:
OMG chance dat clijsters en henin nog deftig tennis brengen of ze zouden helemaal geen kijkers hemme:toothless
kvin ze beiden toch ni echt overtuigend spelen ze,kweeni iedereen zit te zeggen van oooh een belgische finale op nen grand slam ,zou primeur zijn,volgens mij komt die er nie
Lightworks
quote:
Originally posted by tor8024
en kim clijsters :nervous:

hehe :)

mja, ons vrouwelijk tennisvolk heeft de looks wel ni echt... maja, ze kunnen wel een potteke tenissen he :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium