return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
lightworks - eternal darkness

tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
@ tor:
Kunt ge zo uuw nieuwe liekes ook ni op mp3.com zette? Ik ben eigelek ook wel curieus naar die van u sinds ik hyperbolic heb gehoord...

mp3.com gebruik ik al lang niet meer, ten eerste omdat ik er al eeuwen niet meer ingelogd geraak (heb al meerdere keren de admins daarvoor gemaild, maar nooit een reactie gehad), en ten tweede omdat je sinds kort maar max. drie nummers mag uploaden (tenzij je een premium artist bent, en dat betekent betalen :rolleyes: )

ik zal mijn pagina op iuma.com waarschijnlijk updaten dan..
Tiger777
ah bon, goe, ik begrijp het.
quote:
ik zal mijn pagina op iuma.com waarschijnlijk updaten dan..

dat zal het beste zijn :)

quote:
ik heb er 480€ voor neergeteld

oh my god... da's veel geld! ik had het u voor 50€ van kazaa gehaald :)
Lightworks
quote:
Originally posted by Tiger777
ik dacht al, straks gaat hij zo nog naar de winkel om 4000 frang neer te leggen... :)
Ik heb het ook ooit geprobeert, ma ik heb het rap opgegeve, ik slaagde der gewoon ni in om der iets deftig uit de krijge!

maar 100 euros?? ge kunt FL ook online kopen, kost zo'n 199 euros, en als ge dan nog ne keer alle upgrades/updates erbij wilt zijt ge toch bijna zo'n 300 euros kwijt... reden genoeg om eerst eens op KaZaA of dergelijke te kijken of het wel de moeite is :)

het heeft bij mij ook wel effe geduurd eer ik wat deftigs uit FL kreeg, toch wat langer dan bvd nodig blijkt te zijn voor Reason (de reden waarom de meeste FL minder vinden denk ik). Nu ja, als ge maar doet waar ge het best mee overweg kunt he :)
cyberia
wel kevin,da's een goe gedacht,ben benieuwd naar je andere producties.heb in het amateur dj's & production promotions-forum gelezen dat je daar nog een ander lieke hebt da best wel de titel van beste melodie verdient:toothless
Gladius
sounds nice lightworks! very catchy ook en easy2listen.
misschien is aan airbase vrage voor een remixke? =P

-Glad

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium