return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
lightworks - eternal darkness

Belgian Bonzai
Ik vind de meeste van jouw trax wel te pruimen, zulle. Vooral 'Paradise', zuiver en mooi.

Is het nu eigenlijk 'Lightworks' of 'LightWorks'?
Grtz.
cyberia
aaah merci Wim nu ben ik alweer iet slimmer op da gebied:D
en zoals belgian bonzaï zegt,ook ik vind u liekes wel goed

kev,waar staan al u ander liekes ergens opt net?;)
tor8024
quote:
Originally posted by cyberia
kev,waar staan al u ander liekes ergens opt net?;)

nergens, vrees ik. ik heb er nog 3 hele ouwe staan op mp3.com, maar die lijken nergens op.. :p

anders kun je nog de tranceaddicts unite mix van mr.mystery downloaden vanuit de liveset sectie hier op TA, daar zit nog een recent nummertje in..
Tiger777
lightworks... Ik heb pas nu de tijd genomen om is naar een paar van u numerkes te luistere, en echt, de meeste vind ik gewoon superzalig!
doe zo verder...
Weet ge, ge zou is moeten proberen der eentje naar die nieuwe bonzai op te sturen, ze zoeken nog artiesten...

@ tor:
Kunt ge zo uuw nieuwe liekes ook ni op mp3.com zette? Ik ben eigelek ook wel curieus naar die van u sinds ik hyperbolic heb gehoord...
Dark Apostle
Kem een (heeeeellleee) tijd zit modderen met music 2000 :haha: en opt laatst kreeg ik wel deftige meldodiën maar de beats trokken op nix en het geluid was ook in vet te noemen

Voor Experimental, Noize en Minimalistic is Music 2000 heel goed. Heb een paar nummer kunnen maken die technisch ok waren maar mensen gegarandeerd van de dans vloer jagen.

Ik had titels zoals: Golden Shower, Bitchhunter, Onionsoup en The Happy Fluffy Bunny :D

Mijn laatste creatie was Infected System en dat viel goed mee als je dat luid speelde (lekkere schelle melodie en een ronkende bassline (weet nog steeds niet hoe ik dat heb gefixed), helaas is dat verloren gegaan in computercrash.

Maar ik heb geleerd dat ik me beter beperkt tot -up muziek
:toothless

On topic -->BTW Lightworks uwe track zit goed in elkaar alleen
had ik in het begin even het gevoel dat ik iets
heel goedkoop ging horen met dat beatje en die
claps alleen maar op 0.30 werd het duidelijk
beter :D

Als ik afgestudeerd ben zal ik eens serieuse software aanschaffen en meer -up muziek creëren en op de wereld loslaten :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium