return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
lightworks - eternal darkness

cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Amai, zouden we der ni over denken een platefirma op te richten? (maar wel zo eentje da ni tege het illegaal downloade van muziek is... :stongue: )

this will always remain a dream *sigh*:toothless
Lightworks
quote:
Originally posted by cyberia
this will always remain a dream *sigh*:toothless

hehe, idd :)

maar ge moet realistisch blijven, mp3s van 128 kbps kunt ge denk ik nooit in een discotheek draaien... alle sounds zijn dan zowiezo al wat minder 'puur' en dan nog eens die mp3 decoden en branden. wel, vinyls en cd's die direct de gemasterde waves op zich hebben zullen altijd de voorkeur krijgen denk ik.

mercikes om eens naar m'n site te gaan, kheb nog niet echt zo heel veel Belgisch trance volk langs gekregen. maar ik vind ze ook minder dan in andere landen, zeker onder de jongeren... allee toch echte trance addicts :)
buiten Kev en ik weet ik eigenlijk niet veel andere Belgische (jonge) trance producers... terwijl als ge naar bevoorbeeld Zweden kijkt amai :)

Laterz!
Wim
cyberia
wa ik mij eigelijk afvraag zo ne remix hoe werkt ge daar aan?:conf:
(tenzij dage het ni wilt verklappen natuurlijk:D )

OMG:crazy: ben nu naar memories of tomorrow aant luisteren(heb da in tor zijn postje gelezen da het goe was:p )ma damn,awesome!
Lightworks
Wel, ik begin aan ne remix hetzelfde als aan een eigen track eigenlijk; het enige voordeel dat ge hebt als ge ne remix doet is dat ge de melodietjes al hebt en dat ge dus enkel naar uw sounds moet kijken. Ge kunt de melodieën natuurlijk nog altijd wat aanpassen, wat ik altijd probeer...

Zo heb ik bij Memories Of Tomorrow zelf wat gezocht achter melodietjes voor de buildup en main lead aangepast zodat die 'on beat' ging (bij de originele had ik opgemerkt toen ik de midi had, dat die een beetje naast de beats lag, bewust of onbewust weet ik niet :)). Maar ja, dan zijt ge er natuurlijk nog lang niet he, de rest is eigenlijk het belangrijkste :)

Greetz,
Wim
tor8024
quote:
Originally posted by Lightworks
buiten Kev en ik weet ik eigenlijk niet veel andere Belgische (jonge) trance producers... terwijl als ge naar bevoorbeeld Zweden kijkt amai :)

ja, ik heb mij al altijd afgevraagd hoe dat komt.. zweden is nu niet meteen de bron van alle trance, die ligt toch meer aan onze kant dacht ik.. :conf:

quote:
Zo heb ik bij Memories Of Tomorrow zelf wat gezocht achter melodietjes voor de buildup en main lead aangepast zodat die 'on beat' ging (bij de originele had ik opgemerkt toen ik de midi had, dat die een beetje naast de beats lag, bewust of onbewust weet ik niet ). Maar ja, dan zijt ge er natuurlijk nog lang niet he, de rest is eigenlijk het belangrijkste

ik heb ook es die remix pack gedownload, en de melodie zit wel ok, vind ik.. ik heb alleen wat meer moeite met de vocals.. :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium