|
|
| tor8024 |
tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf.. :)
gisteren en vandaag heb ik even de cursussen opzij gelegd opdat er eindelijk nog es een nummer af zou geraken, en dit is het resultaat.. een massive en tegelijkertijd ook epic melodic trancer..
cosmic tracer - hyperbolic
en ik wil elke gedachte die in je opkomt weten.. ;)
(edit) op vraag van enkelen van jullie heb ik ook een ander nummer online gezet, "full scope". de melodie is niet zo complex als hyperbolic, maar de uplifting sound is opnieuw sterk vertegenwoordigd. ik heb de raad van wim (lightworks) opgevolgd en dance-industries.com gebruikt.. ik heb hun systeem nog niet helemaal door, maar normaal zou je moeten kunnen downloaden..
cosmic tracer - full scope (force of nature club mix) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij
IMHO |
|
|
| CygnusX |
Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe :toothless |
thanx!
je bent niet de enige die klaagt over de kick.. ik heb het zopas voor het eerst op speakers beluistert en het klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort.. maar een aanpassing zal voor een andere keer zijn, mijn oren zijn kapot op dit moment.. :)
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij |
merci!
het tempo lag origineel wat hoger, maar ik heb het naar beneden getrokken omdat ik het toen te snel vond.. misschien moet ik het inderdaad opnieuw verhogen, de main theme lijkt nooit te zullen stoppen op deze manier..
qua discografie is er veel en niet veel op te merken.. ik heb de laatste drie jaar enorm veel nummers in elkaar gestoken, maar de kwaliteit ervan laat echt te wensen over (bewijs is
mijn mp3.com pagina).. 't is pas de laatste paar maanden dat het echt op iets is beginnen te lijken.. het eerste nummer dat ik de moeite waard vond om hier aan de TA's te laten horen is niet meer online op dit moment, maar kun je wel vinden in de tranceaddicts unite mix van mr.mystery (te vinden in de live sets sectie hier) en heet "full scope".. |
|
|
| Dark Apostle |
Awel dat is een heel goed nummerke
En ik vind het tempo best goed, de lengte van de melodie is ni te lang imo. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|