return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
de officiële examensthread

cyberia
Grrr die examens staan weer voor de deur,don't you just hate it?
daarmee,alles in verband met je examens,frustraties,even komen stoefen hoe goed het wel gegaan is,een paar leraars beledigen of je ultieme studiemethode met ons delen,post it here

ik heb vandaag mijn eerste pagina's 'reddend zwemmen' omgedraaid,man ben ik blij dat ik niet meer in de 16de eeuw leef ze hadden toen het briljant idee iemand te reanimeren via de anale methode:whip: via de aars terug lucht blazen in een drenkeling opdat hij weer zou ademen en het water uit zijn longen zou krijgen,sweet hè:toothless :eyes: :whip:

btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by cyberia
ik heb vandaag mijn eerste pagina's 'reddend zwemmen' omgedraaid,man ben ik blij dat ik niet meer in de 16de eeuw leef ze hadden toen het briljant idee iemand te reanimeren via de anale methode:whip: via de aars terug lucht blazen in een drenkeling opdat hij weer zou ademen en het water uit zijn longen zou krijgen,sweet hè:toothless :eyes: :whip:

Kunde nog laaaaaaaaaaaaaa...ang blazen ze, miss blaast het slachtoffer terug na een tijd ;)

Volgens mijn cursus fysica zorgt de aarding dat de lading die door een defect in het toestal op het omhulsel komt te zitten afvloeit naar de aarde ipv door het lichaam te gaan van de gebruiker, met alle pijnlijke gevolgen vandien.

Maw, weg met die aardingen en laat de stroom is goed door u gaan :haha:

En ja ik luister naar muziek tijdens het studeren

Van trance (liveset, de gewoonlijk producer-goden ;)) via ambient toestanden (FSOL, Aphex Twin) naar power electro (Hocico, Suicide Commando etc) naar metal (Vesperian Sorrow, Sins Of Thy Beloved, Old Mans Child) of gothic (L'Ame Immortelle).
Meestal iets ambient achtig dat is het aangenaamste als achtergrond muziek en leidt ook niet zo hard af ;)
Tiger777
Ik heb mij vandaag een dag vrij genomen om te studeren. Want, ik wil GOEEEEI exames doen (dan geven mijn ouders mij miss wel ewa geld da ik goed zal investeren in de vakantie ;) ). Volgende week donderdag hebben we ons eerste examen... En vanaf dan, gaat het 3 weken door tot de congé... En dan, dan zal er een uitbarsting van 3 weken afzien volgen... met alle gevolgen van dien :toothless
Maar goe, het vordert en mijn 10 minute pauze zijn voorbij, ik ga verderdoen.
Allemaal veel sterkte met de exames! Ik hoop da we der allemaal door gaan zijn zonder àl tè veel problemen. Doet da allemaal GOE!
CygnusX
quote:
Grrr die examens staan weer voor de deur,don't you just hate it?

Verdorie ja, eerst nog 4 weken les, waarin ik nog 3 vervelende projecten moet afmaken :(

quote:
btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond?

Bijna altijd :D Ik stel dan een leuk playlistje samen en dat laat ik dan rustig afdraaien. Studeren is toch bijna altijd achter de pc voor mij, aangezien ik Informatica studeer, dus dan kan ik net zo goed Winamp opzetten :)
Tiger777
quote:
Originally posted by CygnusX
Bijna altijd :D Ik stel dan een leuk playlistje samen en dat laat ik dan rustig afdraaien. Studeren is toch bijna altijd achter de pc voor mij, aangezien ik Informatica studeer, dus dan kan ik net zo goed Winamp opzetten :)

Ah ja, dan kunt ge da natuurlek doen. Maar ik heb het ook is geprobeerd met muziek te studeren, en het gaat bij mij totaal ni, ik ben constant afgeleid. En da's ook ni goe as ge dingen moet van buiten leren.

quote:
Verdorie ja, eerst nog 4 weken les, waarin ik nog 3 vervelende projecten moet afmaken :(

Brr, ja, ik had der ook een paar te doen. Dat haat ik ook altijd. Ge stelt da dan uit en uiteindelijk komt alles samen de laatste week. En dan stelt ge nog uit... Maar de beste methode is gewoon u der 10 minuten aanzetten ook as da serieus tege u goesting is. Na 10 minute bekijkt ge wa ge gedaan hebt. Daar zijt ge meestal tevreden over. en da geeft u moed om verder te doen... Da werkt bij mij toch heel goe.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium