return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
de officiële examensthread

Tiger777
hmm, ja, burgerlijk ingenieur is der nu ook ni direct voor gekend gemakkelijk te zijn... zeker in gent nie
cyberia
wel gladius naart schijnt zou studeren op mozart-muziek efficiënt zijn om te blokken, nog nooit geprobeerd eigelijk:rolleyes:

kom aan he jongens de moed ni laten zakken hé toon die docenten-leerkrachten tot wa we in staat zijn
nuja,heb vandaag examen reddend zwemmen gedaan en.... herexamen:toothless pfff theorie viel nog redelijk mee,praktijk,int begin goe begonnen mijn tijden schoon gehaald ma daarna...hum afin ja soit ewa gaan oefenen tijdens de zomer hé.
nu een stoem blokvak waar ik ni veel van begrijp:toothless
Dark Apostle
Ik doe mijn eerste jaar Medische Laboratorium Technieken voor de tweede keer.

Volgende week, heel de week analytische chemie (maandag, woensdag, vrijdag)...
Kem geen zin...
Ik wil naar het 2de...
Ik blijf blokken...
Mijn ma zaagt altijd...
Tiger777
Haa, maar dat soort exames heb ik ook nen hekel aan. Verlede jaar moesten wij zo een pop lere reanimere. Djeezes, ik kon daar geen reet van. Ik was hartmassage op die pop aan het toepassen en dan moeten al die anderen zeggen wa IK verkeerd deed. Toen gaf iemand mij de tip dat ik aan de verkeerde kant zat. Dus, toen hij effe naar de andere kant keek, sprong ik onopvallend over de pop. Hij had het gezien en hij zei dat ik de pop mocht betalen als ik ze bij het overspringen beschadigd had(BESCHADIGD??? ik ben der gvd gewoon overgewipt)

dan moest ik kunstmatig die pop gaan beademen...
Naar het schijnt moest die kast van die klotepop omhoog gaan as ge der juist op blies. Da ging dus ni omhoog. Komt die leraar naar mij: "waarom denkt ge da die borstkas ni na bove komt?" - "ik denk ik ze beschadigd heb..."
De man heeft gezegd dat ik mij moest leren beheersen en ik mocht het afbollen. En, al bij al, heb ik 1/10 gekregen, waarschijnlijk voor de moeite want ik was best wel buiten adem na de reanimatie... :)

waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777

waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld?

Ermmm de harde of de zachte waarheid?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium