return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
de officiële examensthread

tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
Bij ons is het derop of deronder... Herexames zijn blijkbaar afgeschaft :whip: :whip:

weer zo'n leuk idee van marleen vanderpoorten.. dat mens moest allang ontslagen zijn!! :whip:

anyway, ik heb zonet ook mijn laatste examen gehad (woensdag wel nog een mondeling, maar dat stelt niets voor), en ik heb het er nogal matig vanaf gebracht denk ik.. als ik zal slagen dit jaar, zal het nipt worden! :nervous:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
weer zo'n leuk idee van marleen vanderpoorten.. dat mens moest allang ontslagen zijn!! :whip:

Erm de lieftalige directie die hun studenten volledig steunen om hen een goede toekomst te garanderen beslissen dat hé.

Ik heb op een school gezetten waar ze het eerst hadden afgeschaft en later terug ingevoerd.
Tiger777
tis overal zo denk ik. Algemene richtlijnen van het ministerie: Geen herexames
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
tis overal zo denk ik. Algemene richtlijnen van het ministerie: Geen herexames

Nu gaan de onderwijskosten dan pas de pan uit zwieren. Ach ja dan doen ze zoals in het hoger onderwijs in Antwerpen. Inschrijvings kosten verhogen met € 250 (waar dan nog eens de curussen niet meer inbegrepen zijn) en waar je vorig jaar alle curussen had voor € 100 (die bij het inschrijvingsgeld was ingerekend) moesten we ze nu met periodes komen kopen waardoor de onkosten van de cursussen als over de € 120 is gegaan. :mad:
Tiger777
Totaal wa ik vorig jaar aan de school heb betaald: 473€
Gratis onderwijs?!?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium