return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Stäng av "Caps Lock"

reveal
Vad fan fyller Caps Lock för funktion? Förmodligen den allra störigaste tangenten på tangentbordet. Jag ger er lösningen :D

Här kan ni ladda hem en liten registerfil som en händig människa har knåpat ihop ;) Högerklick, spara som

Installera, starta om, och vips, så fungerar inte Caps Lock Längre :p

(Om man mot förmodan skulle vilja få tillbaka funktionaliteten i tangenten, så tar man bort den registernyckel som läggs till, kolla i registerfilen för att se vilken.)
dbl
finns la för att vissa människor klarar la inte av att hålla inne shift sammtidigt som dem skriver för att få stora bokstäver... sååå himmmla svåårt alltså ;)

tror aldrig jag har använt CL nån gång.. förutom till något spel nån gång då och då alltså
reveal
det jag menar :) problemet är när man råkar trycka på den istället för "a" och skriver en massa MED STORA BOKSTÄVER SÅ ATT man får skriva om en massa... retligt juu :p därför fungerar en caps lock bäst när den inte fungerar alls :D
Vizay
ähh varför tjafsa med registerifler osv...finns ett enklare sätt....ryck bort tangenten från tangentbordet som jag har gjort :D

har gjort samma sak med windowstangenten som man inte vill komma åt när man sitter å spelar :)
cviper
Fanns ett gammalt spel (Marathon) på mac, där man behövde trycka ngn tangent för att springa (annars kröp man fram typ). Då var caps-lock rätt användbart om man ville slippa få kramp i handen :p

Men, jag håller med om, att det inte finns ngt värre än folk som har en kronsik caps-lock sjuka som innebär att de skriver allt med STORA JOBBIGA BOKSTÄVER.

Och riktig ännu jobbigare är det när de skyller på att de annars inte kan läsa texten, för att den inte e tillräkligt stor :wtf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden