|
|
| Glorie |
Har ni nå kul å berätta kan ni ju skriva här :)
Själv har man varit me på en kompis möhippa :rolleyes: Scul kan gissa vad det betyder :D :p varit på Eurovisionfest där alla 14 pers. fick bedöma bidragen (låt, sång, framträdande, hår etc :D ) Vinnaren var katastrofalt dålig! Irland skulle ha vunnit..
Sen hade jag turen att få höra en låt från min topp 5 ATM ute på en klubb i stan. De e så man tappar hakan :D:crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Helgen började inte speciallt kul för min egen del :(
Tänjde utt ett ledband i min högerfot, så nu är det kryckor i 1 vecka och 6-8 veckor utan fotboll :whip: :whip:
Får hålla mig jävligt lugnt i veckan om jag ska kunna dansa nåt öht på midway..:eyes:
Annars så drack jag lite folköl ihop med kompisar, samtidigt som vi kollade på eurovision song contest. Håller med dig Glorie, att Turkiet vann är heelt otrooligt!! SVERIGE skulle vunnit ;) |
|
|
| Nicke |
Körde omkring i stan som vanligt, med småflickor på baksätet (och en framme också ;)). Tycker väldigt mycket om en av dom och på nåt sätt lyckades jag förhandla mej till 2 lååååååånga kramar och tom en puss (en för att vi stannade ett ställe och rökte (dom) den andra för att jag körde henne till ett ställe för hon skulle träffa några andra kompisar). Så lycklig att man nästan kunde gråta av glädje just då :) |
|
|
| reveal |
pluggat... tenta imorgon, och sen en till nästa måndag :(
har iofs lirat streethockey också :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Nicke
Körde omkring i stan som vanligt, med småflickor på baksätet (och en framme också ;)). |
Öhh... kan misstolkas eller kanske tolkas rätt? Orolig! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|