|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe...vore juh kul om man fick veta om dom oxå :p jag fick höra att det var grillning på fredagen typ...alltså samma dag..och det var inte ens av personen som hade grillningen....visa sig att ingen typ visste om den...söndagen hade jag ingen aning om men jag jobbade juh ändå.... kul att vi som läser marknadsföring inte ens kan få ut information om en klass-grillning till klassen :haha: |
kommer ihåg att vi pratade om det på samhällslektionen på torsdagen rätt mycket.. men, informationen når kanske inte ut till alla som förstått då..
men iaf, nu säger jag till dig att vi har tänkt att grilla vid hellasgården på onsdag.. skjuts kan ordnas via clara.
vi hörs imorrn |
|
|
| ScuL |
torsdag: gick till strandet - q-beach :D
låg i solen hela dagen och lyssnade till trance på strandpaviljonen... (finns det ord på svenska?)
fredag: gick till frisören och morfar & mormor.
lördag: gick till fest -> X-Qlusive Holland organiserad av Q-Dance
det fanns DJ Battles... DJ mot DJ.. helt grymmt :D
söndag: sov nästan hela dagen och producerade en ny låt i natten :p |
|
|
| mindshooter |
I helgen jag inte gjort så mycket...bara varit på midway (:D) och sovit.
Det är midway som rockar mitt liv nu..lever på en våg av lycka och energi som Gareth och dom andra DJ:sarna fyllde mig med!
Fruktsoppa, då kanske man ska börja gå på samhällslektionerna då? |
|
|
| mjz |
hehe, va en underbart katastrofal helg... var ute med en tjej, hennes bror och två kompisar, dansade till kraftigt dålig musik hela kvällen tills jag blev så full att jag tappade bort dom och sen lyckades gå vilse i kristianstads innerstad (som är typ max en kilometer i diameter), somnade på en bänk och ringde taxi när jag vaknade framåt morgonkvisten...
men det var ju iaf trevligt väder...:) |
|
|
| Nyx |
| var på bornholm i helgen..där jag och några polare cyklade och drack pilsner i underbart väder och helskön miljö :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|