|
|
| Jasperovitsj |
| Mike gaat niet weten wat hem overkomt als hij komt opdagen :haha: |
|
|
| Buoyant |
mmmmh kga een van de weinigen zijn die niet stemt denk ik,
omda ik vind da er een evenwicht is, kan nie echt zeggen da er een land boven uitsteekt, ieder land heeft zijn klasse dj's voor mij
alloewel die Ivorianen sterk aant opkomen zijn de laatste tijd
sedgun udenerk, emajmke you guys |
|
|
| Kaidreas |
^hahahaha. inderdeed ik wou ook altijd al een ivoriaan zijn.
damn die zijn kewl.
btw ik vind het eigenlijk ook nogal moeilijk om te vergelijken. |
|
|
| lost_in_trance |
Een Nederlander!
Ferry Corsten (best DJ/Producer of all time)
in Belgie
L-Vee, M.I.K.E, Dave Swayze,.. |
|
|
| eieregooie |
Weet je wat t probleem is met die Belgen... 't is zoveel van hetzelfde...
Beginnen met L Vee... Hij heeft goeie dingen gedaan, zeker, vooral remixes... maar dat album van 'm... Ik vind het ronduit saai...
MIKE... Als je al je favoriete producties van hem pakt kan je een fantastische dubbel CD van em samenstellen, absoluut... Heel energiek allemaal! Maar iets anders kan 'ie niet... Of bij lange na niet zo goed... MIKE is toch meer mijn sound dan L Vee, en daarom kan ik er wel wat beter tegen dat dit toch ook een beetje veel van hetzelfde is misschien...
Maar dan kan je je afvragen... Als je heel goed bent in 1 ding... Ben je dan wel een echt goeie producer? Ik denk dat het antwoord daarop echter heel persoonlijk is... En in mijn geval is het antwoord daarop toch negatief.
Ik heb meer waardering voor iemand, die over een breder spectrum stuk voor stuk goeie dingen neerzet... Misschien niet allemaal super goed, maar wel gewoon goed. Dat is dan gelijk ook het logische gevolg van dat bredere spectrum... Niet alles is misschien direct in jouw straatje...
Als ik denk aan tracks als Silence, Suburban Train, Flight 643, Obsession, Battleship Grey, Magik Journey, Flesh, The Space Between, Walking On Clouds, Just Be, UR, Adagio For Strings en zelfs Traffic ffs, daar zit zoveel meer variatie in, en of je er nu van houdt of niet... Muziekaal gezien zit het allemaal goed in elkaar. En dan nog samenwerkingen met andere Nederlandse producers... Dingen als Gouryella en We Came met Ferry bv... Ik geloof niet dat er in België iets is dat daarmee vergeleken kan worden...
En dan heb ik het nu pas over 1 producer gehad. Dan noem ik nog Ferry, Armin, Vincent De Moor, Marco V en een Lange met een Nederlandse achtergrond als ik mij niet vergis. Stuk voor stuk grootheden. Vervolgens hebben we tegenwoordig nieuwkomers als Perry O'Neil en Robert Nickson die al redelijke klappers op hun naam hebben staan. Dan mag ik ook Signum niet vergeten die al heeeeeeel lang mee gaan, en datzelfde geldt voor Ton TB die misschien nog wel de grootste lijst hits op z'n naam heeft staan.
En sja... Wat brengt België daar tegenin... MIKE, L Vee, Filterheadz en ???. Mr Sam en Dave Swayze zijn ook nog het vermelden waard idd, maar zijn al wat minder "groots". Verder kan ik eigenlijk weinig recents bedenken...
Voor mij is het duidelijk dus :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|