return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
battle der lage landen

eieregooie
quote:
Originally posted by Buoyant
whieeeeeeeeeee, dit brengt nog eens gezonde discussies met zich mee
:D

Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter) dan geef ik het hierna ook op hoor :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter)* dan geef ik het hierna ook op hoor :p

Seg seg, wat moet die brave mens nu niet gaan denken als hem dit leest, straks is het een BBQ met 22 zwetende mannen en zonder douche....zal gezellig gaan rieken ja!!!!

BTW Eieregooi je bent gewoon jaloers :p

Nee ff serieus. MIKE klinkt idd hetzelfde in zijn succesen, maar dat komt omdat mensen altijd hetzelfde leuk vinden. MIKE maakt een heleboel producties die nooit grote successen worden maar dan ook totaal anders klinken.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter) dan geef ik het hierna ook op hoor :p

Hmm, ik kan er niet aan doen, maar heeft dit toevallig betrekking op mij? :conf::p

*komaan, dit is een open goal...;) *
TOR
ik moet wel toegeven dat Mike naar mijn mening iets teveel dezelfde sounds gebruikt de laatste tijd. vooral zijn basslijnen, en een aantal effects. maar New Horizons klinkt toch anders dan UN, zou ik zo denken.

en uiteindelijk gaat het vooral om zijn remixes.. zijn eigen werk (buiten Push) is meestal wel anders.

*edit* je noemt daar een hele hoop klassiekers van Tiesto, maar Mike heeft er minstens evenveel achter zijn naam staan vind ik. Time Never Stops, Sex After Dinner, The Legacy, Silver Bath, Live Another Life, Strange World, Universal Nation, Do you See the Light, Moments are Forever, Sunrise @ Palamos, Elements of Life, Deep Fear, Art of Balance, Final Fantasty, Travelogue, Till we Meet Again, Twixt, Contact, Genetic Stress, Prisma, Angel Dust, No Return, Deep Sonar en ik kan zo wel nog een paar uur doorgaan...
Jasperovitsj
Mike klinkt idd veel hetzelfde, te veel zelfs naar mijn mening. Maar je kan echt niet ontkennen dat hij uiteindelijk al wel zo veel klassieke platen heeft gemaakt doorheen de jaren, niet veel producers die hem dat nadoen! En tegenwoordig gebruikt hij zeker te veel dezelfde sounds, maar in al zijn platen die hij ooit heeft gemaakt zit zeker genoeg variatie! Tuurlijk heeft hij wel "zijn" sound, maar welke producer heeft die niet? En zijn sound is doorheen de jaren wel geëvolueerd, dus je kan hem echt niet verwijten dat hij altijd alles hetzelfde heeft gedaan!
maar bon, ik wil echt niet overkomen als een blinde Mike-follower, want dat ben ik echt niet. De laatste 2 jaar heeft Mike mij meer teleurgesteld dan verrast, maar zijn sound maakt me nog altijd gek, zeker zijn producties van 1999-2002! En daar kan ik niks aan doen, das gewoon mijn gevoel...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium