|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Gladius
toch super hé! kga de maandag zeker hunne cd kopen! |
ik heb hun cd al een tijdje, en er staan heel wat betere nummertjes op dan dat wat ze gisteren hebben gebracht..
't is echt wel jammer dat we de overwinning op het laatste moment uit handen hebben moeten geven.. maar goed, tweede is ver van slecht, zeker gezien onze prestaties van de laatste jaren.. :p
engeland verdiende een laatste plaats, samen met cyprus was dat het belachlijkste nummer uit de hele reeks.. ik heb mij echt ziek gelachen toen ik het hoorde, vooral de tekst was hilarisch! :haha:
de twaalf punten die we aan turkije gegeven hebben, hebben ons inderdaad de das om gedaan.. maar schuldig voel ik me niet, ik heb voor de hollanders gestemd! :cool: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by tor8024
de twaalf punten die we aan turkije gegeven hebben, hebben ons inderdaad de das om gedaan.. maar schuldig voel ik me niet, ik heb voor de hollanders gestemd! :cool: |
ik wist geeneens dat et songfestival was, maar bedankt voor je stem;)
jullie gefeliciteerd met jullie 2e plaats:) iemand enig id wat nederland gedaan heeft? zeker 1 na laatste ofzo:D |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by John
iemand enig id wat nederland gedaan heeft? zeker 1 na laatste ofzo:D |
zo erg was het niet.. jullie eindigden ergens in het midden met 45 punten. ik vond het een leuk nummer, wordt ongetwijfeld een hit bij jullie! |
|
|
| Gladius |
| holland 13des! baaaaad luck => |
|
|
| cyberia |
| holland was toch al beter geëindigd dan united kingdom:toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|