|
|
| CygnusX |
Ik heb het ook gezien en vond het superspannend. Spijtig van het einde, dat was nu eens een anticlimax. Het verschil was echt nipt : maar 2 puntjes. Van mij mocht België zeker winnen, het nummer stond me veel meer aan, het is zeker origineler en de zangeres van Turkije vond ik lelijk :eek: :D
Achteraf gezien was het toch een leuke avond, nooit gedacht dat het zo spannend zou worden voor ons. Een dikke proficiat aan Urban Trad en aan de RTBF en de walen, ze hebben weeral bewezen dat ze betere kandidaten kunnen uitkiezen dan ons, Vlamingen. |
|
|
| camzicaze |
| quote: | Originally posted by Gladius
ehmmm ja.. en? |
wel duidelijk toch.... hadden we hen geen 12 punten gegeven hadden niet zij maar wij gewonnen :rolleyes: |
|
|
| TranceSeeker |
Pwaaaa nog nooit zo meegeleefd als gisteren, zat hier te springen toen die bij het eerste land al punten kregen en toen opeens zat een overwinning in de maak maar fokking zweden geeft geen enkel punt aan ons, echt om te janken zoiets.
Ik weet wel dat Zweden de komende jaren nie veel punten moet verwachten van ons, dirty whores!!!
Zo close he, maarya, so it be
united kingdom 0 points LMAO hahaha I wonder why :rolleyes:
Juust tegoei |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by camzicaze
wel duidelijk toch.... hadden we hen geen 12 punten gegeven hadden niet zij maar wij gewonnen :rolleyes: |
denk dat het eerder aan de landen opt laatste lag (slovenie gaf ons ehm 3 ofzow?), want we hadde op een bep moment ne goeie voorsprong ze, en tot toen gaf iedereen ons minstens 8 punten. morja het heeft ni moge zijn =>.
btw, als ge zag wat der voor sucky liekes ware, jeezes. zweden, duitsland, engeland. manman die moeten zich echt schamen =).
-Glad |
|
|
| camzicaze |
hahah en oostenrijk! wat een clown
en dan nog zoveel punten halen :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|