return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 
Hebben jullie/bekende dj een lief?

Zehra
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'

als dat uitkomt; let me know! :toothless
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'

als dat uitkomt; let me know! :toothless

idea? :p
Jasperovitsj
Mooi binnen de lijntjes gekleurd Anja, doe zo voort! :p
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
idea? :p

NEEUUUUUUUUUH kzou mensen nooit afzetten... *angel face*

btw: donaties mogen op mijn rekeningnr die jullie kunnen aanvragen via email! :toothless TIS VOOR EEN GOED DOEL! :stongue:
Kaidreas
overlaatst stond er in de che een artikel, over 2 hollander die een boek hadden geschreven, en het ging erover dat de mannen geen respect meer hebben voor hun eigen, en te wanhopig op zoek zijn, terwijl dit eigenlijk helemaal niet hoeft, want tenslotte zijn er meer vrouwen dan mannen. naar het schijnt moet ge meer u gedacht zeggen, en geen sorry zeggen tenzij je ze echt hebt gekwetst.
dus als je naar een weelderige boezem bent aan het staren, en ze vraagt: "heb ik iets van u aan ofzo?" gewoon zeggen: "neen ik was de schoonheid van u boezem aan het bewonderen" (ofzoiets)
anyways, kweet nie of het echt zo is. kzeg maar wat er in het artikel stond.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium