|
|
| SilentEagle |
Ja, ge zult op zoek moeten gaan naar eentje da kan leven met uw 24/7 Armin getingeling he... :p
Bij mij ist niet echt windstil, maar ook niet echt orkaankracht. :)
Veel mogelijkheden, maar t marcheert ni omwille van kleine dingen, en kheb aan de andere kant geen goesting in iets voor de meepak. Toch ni het soort da mij normaal gezien probeert mee te pakken, as ge begrijpt wa'k bedoel. :nervous: |
|
|
| pooley |
Tzijn bij mij dus allemaal longe dingen. Ze zouden willen maar ik hou ze tegen en speel der bekke mee (jaja blabla evil, slet etc maja).
Kan me ni schelen wa ge zegt maar muziek (trance) is atm wel 1 van de belangrijkste dinges. Kzou ni zonder kunnen, kzou zelf ni willen.
Dusja, dan ist maar iemand zoeken in die richting en dat komt ge hier NIET tegen.
Iemand vinden die het apprecieert maar toch naar vb techno luistert, fine for me.
Dus voort moment is de oplossing oplossing, losse flirtjes, bekke zeveren en spelen. Ik kom niks tekort maar stillekes aan begin ik toch wel te verlangen naar iets serieuzer (voor nekeer). Kzen bijna 23 he :)
Ach ja, ze zeggen altijd, afwachten he , bull !
offtopic, noooit meer broodje "roze krevetjes" pakken om 5 uur, kzen der misselijk van !#|@ |
|
|
| Kaidreas |
^Word.
als muziek belangrijk voor u is, kunt ge nie zomaar zeggen dat da allemaal zever is en dat het voos is als dat in de weg staat.
maar het is inderdaad nie zo simpel ze. ik ben al veel vrouwen tegen gekomen, weinig die me echt aanstaan. 1. de muziek keuze moet redelijk goed zitten 2. ze moet grappig zijn, nie zo'n wicht da over het weer praat enz.
3.lief gezichtje---> smelt |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb een foto van mijn vriendin voor morgen aan de geintreseerden in de versuz te tonen. Genomen op strand in blanes (net buiten lloret waar het rustiger is) vorige zomer.. |
|
|
| pooley |
omg zijde nu terug daar?!,
Iemand scanned die in , stuur die naar mij(mms? :) ) en ik amuseer me met photoshop :)
Junges toch.
Gij staat echt wel supergeil van u lief. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|