return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Poll of belgian Beers

cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
hehehe, maar het is ècht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM:whip: :whip: :whip: :whip:

hehe :happy2:

héla whipping PALM is whipping me:haha:

hehe lol heb da ook al e paar keer voorgehad.Op skistage hadden we onzen eigen vorraad palm mee,tijdens één van onze parties ginder vloeide ze weer eens rijkelijk:D bon temidden de nacht word ik wakker ik ga naar het toilet,ik kom terug,opeens merk ik da mijn bed nog opgemaakt was,was dus op mijn bed gaan liggen en naar tschijnt was ik tot mijn bedde gekropen,weet ik dus nix meer van :crazy:
Tiger777
Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette :D
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette :D

da begint bij ene:D en voorda g'et weet staat heel die tafel vol lege fleskes en vertegenwoordigt de sportieve jeugd :rolleyes: :haha:
Tiger777
jaaa, sportief, da's goed voor de armspieren, al dat heisen ;)
Gladius
amai als ge smorgens al drinkt zijde ni goe bezig.. byebye lever =).
en euh als ge de meeste jongere (ja vooral jongens) zow hoort, altij stoer doen over hoe ze zat ze den avond dervoor wel zijn geweest, kwordt der pissed van. precies of ge kunt u ni amuseren zonder drank, das echt wel laag vinnek...
k een pintje kan wel lekker zijn, mor vanaf da ge gaat drinken om zat te worden ("kom zuipeuuuh, tis toch gratis!!!") is de fun der af...
uitgaan wordt geassocieerd met drank en zat zijn, en das dom imo.

-Glad

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium