|
|
| CygnusX |
12 juli is het weer zover : de Love Parade in Berlijn.
Wie gaat er?
Ik wil zelf met enkele vrienden gaan, maar we moeten nog een goedkope oplossing vinden. Is er al iemand van jullie naartoe geweest en kan die zijn ervaringen eens uit de doeken doen? Wat is het voordeligste/leukste/makkelijkste : met de trein heen en terug en overnachten in een jeugdherberg of met een groep met de bus meegaan (JimTV bv)?
En als het geen Love Parade wordt, dan wordt het Antwerp Is Burning Outdoor :) |
|
|
| Nabistai |
| Zeg als ge ergens naartoe gaat moogt ge mij altijd meevragen zenne :D Tmaakt zelfs ni uit of het ni al te goedkoop is ;) Ik kan ambiance meken zenne en kzal ni in de weg lope ! :D |
|
|
| camzicaze |
Ik ga niet naar de Love Parade maar wel naar de Street Parade in Zürich (Zwitserland) op 9 augustus. Praktisch alle zwiterse dj's + heel wat internationale dj's zullen er draaien en daarna is er nog de Energy after-party:
| quote: | Energy Festival 2003 (after Street Parade)
Saturday, August 9, 2003 @ Hallenstadion, Hallenbad & Eventhallen 550 (ABB), Zürich Oerlikon & Next with Paul van Dyk, Tomcraft, Nu NRG, Tatana, Energy, Max B. Grant, Dave 202, Mind-X, Noise, Zenith, Spoke, Flutlicht vs. S.H.O.K.K., Pure vs. Dariush, Unique / Toxic, Panama Girl / Axis feat. Mady, greenhead, DJ Shog, Lady Tom, and many more. Further informations coming soon.
Homepage Energy |
:eyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zeg als ge ergens naartoe gaat moogt ge mij altijd meevragen zenne :D Tmaakt zelfs ni uit of het ni al te goedkoop is ;) Ik kan ambiance meken zenne en kzal ni in de weg lope ! :D |
IK GA MEE :toocool: |
|
|
| cyberia |
same thing als met "I love techno outdoorz" nog steeds in spanje:toocool:
Een paar jaar geleden heb ik een affich gezien van die Enbergy festival (after Street Parade:D) in Bern of Bazel kweet het ni meer,en kmoen zeggen da het wel in orde leek.
En... who's going to the city parade in gent?kpeis wel da ik ga gaan:crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|