|
|
| Valhalla |
zoek info over een club/disco (wat het ook is) genaamd Dancing de Crunch ofzoiets, het zou in de buurt van luik moeten liggen.
can someone hook me up ?
thx in advance |
|
|
| Tiger777 |
| Ik zou het zeggen moest ik het weten... maar, van luik horen wij hier in vlaanderen niet zo heel veel... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zou het zeggen moest ik het weten... maar, van luik horen wij hier in vlaanderen niet zo heel veel... |
nee da is hé, van waalse discotheekskes horen we hier nie veel,kweeni hoeda zit me vlaamse disco's in wallonië... |
|
|
| Steve-Austin |
Yow, ik kom vanuit Luik en ik kan zeggen dat er geen goede disco's in Luik zijn.
Oh ja, er zijn disco's als Millenium, La Villa, le Monastère, ... Commercieele disco's en slechte spheer!
Maar er zijn toch enkelen goede fuiven bij Soundstation en Phoenix club om naar goede techno te luisteren. |
|
|
| bobbytk |
| quote: | Originally posted by Valhalla
zoek info over een club/disco (wat het ook is) genaamd Dancing de Crunch ofzoiets, het zou in de buurt van luik moeten liggen.
can someone hook me up ?
thx in advance |
kan goed zijn dat ze het gewoon over de nightlife in maastricht hadden :)
noemen ze veel de kerk, tis namelijk in een kerk :)
kom zelf veel in tongeren real , daar zit ong de helft volk van luik kan anders ens vragen :).
buiten de millenium ken ik der nie echt veel in luik moet ik zeggen.. t zal wel de nightlife zijn ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|