return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN MINDSHOOTER

mindshooter
Party report:

Hade planerat att gå ut och ta några öl med några polare på kvällen, först skulle vi dra och käka en pizza. Skulle precis till att gå när det ringde på dörren, där stod två polare jag träffat genom jobbet och sjöng. Jaha vad kul tänkte jag, trodde inte det var så mycket mer med det. Men sen vare på me finkläder och ut på gatan, där blev jag munderad med ögonbindel och öronproppar som inte gick av för hackor alltså...såna dom har på byggarbetsplatser + vanliga öronproppar.

Kidnappad som jag var kunde jag inte göra så mycket mer än att hänga tag i dom när dom drog iväg mig ner i tunnelbanan och in mot stan. Vill seriöst inte veta vad folk på tunnelbanan sa om mig :p
Sen satte dom igång o trycka i mig ren jävla sprit...gick fan inte ner i det nyktra tillstånd som jag var men lite vart det.
Vi åkte länge och bytte även tunnelbana. Jag va rätt lost efter tag, hade ingen aning om var vi va mer än att vi helt plötsligt kom ut.
Sen försvann en av dom, och jag stod helt stilla med den andra...sen kom han tillbaka och vi gick vidare...sen försvann den andra in nånstans... Efter att han kommit ut drog dom in mig nånstans. In genom några dörrar och i nån rätt så smal gång. Sen ställde dom mig vid en vägg och lät mig vänta rätt länge... Efter detta blev jag vidare inföst i nått rum. Där fick jag stå en stund. Sen försvann öronskydden och orden "prepare to die" viskades i mina öron. Sen försvann mina båda kamrater och jag kände att något placerats vid mina fötter. Drog av mig bindeln och förstod genast att det var Cybertown dom dragit in mig på haha.... ingen va där utom jag kändes det som så jag kopplade på västen och givetvis blev jag direkt skjuten när jag fått på mig den. Sen vare bara o springa iväg och börja kriget :p riktigt fett vare....vi va helt ensamma på hela stället så det blev jag ensam mot 2 pers då (tillägas bör att jag råägde dom), men det var riktigt kul att smyga omkring i tysnaden och leta efter varandra ;)

Efter en varm match bar det av till pizzerian och käka stoooora pizzan. Sen skulle dom supa ner mig... vi drog hem till min bror där dom langa upp en flaska explorer och påstod att jag skulle dricka hela. Sen skulle vi ut sa dom. Vid 21.15 ungefär satte jag igång med drickandet och hade just fått insikt om att Gielen var på P3 så vi slog på detta och söp :)

Jag hade en fanta fläder att blanda ut med och satte igång. Tog fan ett bra tag att få ner skiten och efter halva flaskan mådde jag seriöst inte bra i kistan. Hur detta utvecklades vill ni inte veta haha men jag pallade _inte_ att gå efter den lilla incidenten alltså.
Lite synd att det aldrig blev nån utgång men det ska bli på fredag isället :) allt som allt en jävligt bra 18:års dag, precis som man vill att det ska vara! :)
Dj_Irish
hahaha, inte illa. En kväll du sent kommer glömma misstänker jag, presi som det ska vara när man fyller 18 :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Irish
hahaha, inte illa. En kväll du sent kommer glömma misstänker jag, presi som det ska vara när man fyller 18 :)

så sant så sant.... jävligt kul vare :)
Xo|oX
GRATTIIIIIISSSS!!!!

fan va grattis alltså!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
dj_hysterix
FETT ME GRATTIS :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden