|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
maar ik denk dat zwaarlijvigheid vooral hun eigen fout is, vind t belachelijk van ketens als macdonalds enzo voor de rechter te dagen
ge weet op voorhand dat ge op die plaatsen vettig eten krijgt en er is niemand verplicht om dat allemaal en alles op te eten |
t spreekwoord: elk pondje gaat door t mondje geldt idd voor veel mensen, maar tis wel zo dat sommige mensen echt een aanleg hebben om dik te worden. die mensen moeten ook eten, he. maar beter ni bij mc donalds :p maar idd, mc donalds voor de rechtbank dagen vind ik idioot van die mensen; ze kiezen er immers zelf voor om daar te eten. als ge echt zo'n honger hebt, er zijn genoeg andere manier om de honger te onderdrukken; een liter water drinken ofzo :tongue2 ma de media overdrijft ook wel met het ideale slanke model, anorexia gevallen :o
gezonde geest in een gezond lichaam vind ik belangrijk: als je je goed voelt, straal je dit ook uit en dan maakt t ni uit of je wat dikker of magerder bent ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
als je je goed voelt, straal je dit ook uit en dan maakt t ni uit of je wat dikker of magerder bent ;) |
word, my lady! :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
maar tis wel zo dat sommige mensen echt een aanleg hebben om dik te worden. die mensen moeten ook eten, he. |
Je zou het misschien niet aan mij zien, maar ik heb dus effectief aanleg om dik te worden, lang leve de Bellefroid-genen... |
|
|
| Gladius |
gisteren was het btw die reportage over Texas, de dikste staat in Amerika, waar 1 mensen op 3 te dik is, echt erg om te zien.
Ligt voornamelijk aan te veel en te vettig eten natuurlijk, maar ook aan een serieus tekort aan lichaamsbeweging. Der was zone kerel die zelfs z'n brievenbus niet te voet ging opendoen, maar wachtte tot hij met den auto wegmoest om dan 'langs z'n brievenbus te gaan' =>.
ow, ontopic: vanavond op canvas om 23uur 'Time of the Gypsies', goeie film naart schijnt. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Je zou het misschien niet aan mij zien, maar ik heb dus effectief aanleg om dik te worden, lang leve de Bellefroid-genen... |
Ziehier, ik eet 2x kebab en 2x McDonalds per week en weeg al 6 jaar hetzelfde, 57,5 kg :happy2:
Het zou door het roken komen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|