|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Binnenkort komt er een documentaire over McDonalds en dikke Amerikanen, in de Michael Moore-style. Super Size Me heet ie. Tis zoals Gladius al aangaf triestig in Amerika op dat gebied, ik heb ergens gelezen dat 1 op 4 daar ELKE dag naar de McDonalds (of een concurrent ervan) gaat :eek: |
kwas eens in de frituur aant wachten op mijn fritjes (toeval?! :happy2: :p) en daar stond een duitse zender op. twas ook zo een documentaire over een man die eens wou uittesten wa het effect is van elke dag bij macdonalds te gaan eten. na 30 dagen macdonalds (stel je voor man elke dag hamburgers :) ieuw) was hij al bijgekomen en had hij gans ademhalingsproblemen... :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| In Belgie is de situatie ook erg hoor, ook al een serieus aantal mensen lijdt aan obesitas...echt verontrustend vind ik |
|
|
| Pumaz |
| En dan zegt mijn dokter dat ik 10 kilo moet bijkomen :happy2: |
|
|
| djcresto |
| Als ik elke dag als avondmaal een menu van mc donalds eet dan vermager ik garantie. Bovendien mc donalds hun nieuwe tactiek: van alle producten vind je nu het aantal calorieen op het blad dat op je plateau ligt. Vind ik zeker eens interessant. |
|
|
| dj Zevan |
kameraden van mij gaan elk jaar voor 2 weken naar amerika en komen elk jaar, op die 2 weken, enkele kilos bij
amerikaanse manier van eten is gewoon heel anders
als ontbijt hamburgers, spek, eieren, noem maar op, ge moet t smorgens maar binnen krijgen
denk dat het grootste verschil nog de hoeveelheden zijn, in amerika is alles altijd 2x zo groot en zo veel als hier, daar kennen ze de uitdrukking "met mate" niet
maar ik denk dat zwaarlijvigheid vooral hun eigen fout is, vind t belachelijk van ketens als macdonalds enzo voor de rechter te dagen
ge weet op voorhand dat ge op die plaatsen vettig eten krijgt en er is niemand verplicht om dat allemaal en alles op te eten |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|