|
|
| Gladius |
| heh toch grappig hoe mensen films gaan beoordelen omdat ze da van iemand gehoord hebben. |
|
|
| Nyah |
Vandaag Troy gezien. :eyes:
Ik vond die echt héél goed. Nu, ik hou wel sowieso van historische/avonturen films ... :p
Wel beetje idioot, als ge erover nadenkt dat er altijd een vrouw int spel moet zitten, maja...
Een aanrader voor iedereen die van battles houdt.
En over zwak acteertalent in Troy.. imo bull: Brad Pitt, Peter Orlando Bloom, Eric Bana, ... ze spelen allemaal goe |
|
|
| Jasperovitsj |
| De gevechtsscene tussen Hector en Achilles is trouwens magnifiek, echgt geweldig mooi gechoreografeerd en in beeld gebracht! :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De gevechtsscene tussen Hector en Achilles is trouwens magnifiek, echgt geweldig mooi gechoreografeerd en in beeld gebracht! :eyes: | Inderdaad, en Hector is tenminste ni zo'n chicken als Paris :tongue2 (en veel aangenamer om naar te kijken :toothless )
*** SPOILER ***
Ni lezen als ge de film nog wil zien.... scrollen en gauw
Voor mij mochten ze die Paris wel laten sterven en ni Hector :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Tjah, das nu net het mooie aan de hele Griekse mythologie vind ik, het draait niet om hollywoodiaanse happy ends, eerder om het tegenovergestelde...
En over "aangenaam om naar te kijken" gesproken: Helen of Troje :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|