|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
Gattaca staat niet op uw lijst, toch wel een van mijn favorieten :eyes: |
Idd, nice movie ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vandaag om 21u (binnen 20 minuten) is The Virgin Suicides op Canvas. Een heel goede film. Sterke verhaal (aangepast uit een of ander boek), goeie regie van Sofia Coppola (zoon van Francis Ford) en goeie acteerwerk van onder andere Kirsten Dunst en Josh Harnett. |
dat vond ik dus helemaal nie, vond het ma platte koek eerlijk gezegd,
ben normaal wel voor die "andere" films zeg ma, die speciale ma deze viel me toch tegen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Schoon lijstje Pumaz, de meesten heb ik al gezien en de rest zal ik ooit wel eens zien :)
The Butterfly Effect al gezien? |
Jaaaaaaaaaaa die is echt SUPER!
Heb in het Holland forum daar al een post over gedaan ja. Veel mensen hebben hem daarna bekeken, iedereen vond hem super. Vooral dat nr van Oasis aan het einde. Eerst nam ik Ashton Kutcher niet zo serieus, omdat het een komedie-acteur is, maar hij is wel goed in deze film!
Verdere aanraders die niet SUPERbekend zijn:
- Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring (japanse film)
- Requiem for a Dream (vaaaage film, over drugs)
- Donnie Darko (mijn beste film ooit, maybe komt de Butterfly effect er nog boven..)
- The Salton Sea (supergave rol van Val Kilmer!)
- The Shawshank Redemption
- Infernal Affairs (film uit Hong Kong)
- Hero (Chinese films)
- 100 girls (zeer gave komedie!) |
|
|
| pooley |
Echt topfilms zitten ertussen :)
Wat ook bangelijke films zijn , zijn de meeste films van Louis de Funès :)
En van Marcel Pagnol (van zen boeken ->Manon des sources, La gloire de mon père. Le château de ma mère ... ).
Daar heb ik men hart aan de Provence verloren.
Als het ware heb ik eerst de boeken gelezen en dan de films gezien. Lang geleden dus |
|
|
| Nyah |
| quote: | | - Donnie Darko (mijn beste film ooit, maybe komt de Butterfly effect er nog boven..) |
Dat konijn in Donnie Darko... Really freaky :nervous:
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|