|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Apocalypse now redux (slechtste film allertijden?) |
Serieus? Dan edde gij al veel brol ni gezien hoor..
| quote: | | De zaak Alzheimer (NG en wil ik niet zien ook nie, ik haat nederlandstalige films) |
Ik eigenlijk ook, maar Erik Van Looy heeft wel een paar briljante dingen hiermee weten doen vind ik.
| quote: | | Get Carter (ng. maar stallone spreekt me nie echt aan) |
Mij ook niet, maar ik zei dan ook het origineel, die van de jaren '60 is.
| quote: | Fear and loathing in las vegas (depp, is toch een van men favo acteurs + del toro)
-snatch (brad, benecio(ofzoiets) del toro |
Heb ik ook maar was die vergeten (liggen bij een kameraad). Het is trouwens Benicio Del Toro ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Serieus? Dan edde gij al veel brol ni gezien hoor..
|
ik denk dat ik eerder al TE veel brol heb gezien.
nee ik weet nie goe waarom maar ik vond brando daar kei slecht in acteren, charlie kwam ook nie geloofwaardig over. en ja het verhaal suckte gewoon naar mijn mening. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik denk dat ik eerder al TE veel brol heb gezien.
nee ik weet nie goe waarom maar ik vond brando daar kei slecht in acteren, charlie kwam ook nie geloofwaardig over. en ja het verhaal suckte gewoon naar mijn mening. |
Het was Martin, Charlie's pa ;) |
|
|
| TOR |
| Gattaca staat niet op uw lijst, toch wel een van mijn favorieten :eyes: |
|
|
| Gladius |
kzal u es zeggen waarom ik boondock saints zo slecht vind. Om te beginnen het concept alleen al: twee 'heilige' broertjes gaan de wereld es redden door de badguys af te knallen :rolleyes:, absurder kan een plot niet zijn... Voor de rest zit het in de kleine dingetjes waaraan ik mij mateloos irriteerde: altijd even een gebedje prevelen alvorens te gaan schieten; het ronduit lachwekkend gebruik van fake bloed :rolleyes: ; dat vuurgevecht met The Duke, zo lekker cool vertraagd en natuuurlijk geen van de honderden kogels die iemand treffen => ; erbarmelijk gebruik van accenten; zoveel stukken die gepikt zijn van andere films(zoals daar zijn Leon en The Rock).
Ik moet zeggen, toen ik die film voor de eerste keer zag, (al wel 2 jaar geleden ofzow) had ik ook iets van woww coool! maar toen ik hem enkele maanden later nog eens zag kon ik er eigenlijk alleen maar om lachen. Imo is het gewoon een low-budget actiefilm zoals ik er al té veel heb gezien (hoewel ik deze nog net iets hoger inschat dan films van Van Damme of Chuck Norris ;)). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|