|
|
| Wildfir3 |
| hehe no use om blijven steken te geven, tijd om die jongen gewoon te zeggen wattie graag wil horen ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
21 grams al gezien? Ik weet niet echt of je het dezelfde stijl zou noemen, maar goed is hij zeker wel, net zoals Monster (die film waar de pijnlijk schone Charlize Theron verschrikkelijk lelijk is, en daarnaast ook een oscar kreeg...)
|
jup 21 grams is zeer goed vind ik, wel vrij zwaar eh.
nice pumaz, wist niet dat jij zone kenner waard =). een paar titels die mij meer in het oog doen springen:
- Magnolia (nog steeds m'n favoriete film, wat een cast!!!)
- Boogie nights (ook met veel acteurs van magnolia, ook echt zaaalig ;), haha alsek der nog maar aan denk; Dirk Diggler =))
- A clockwork orange (zeer speciaal, hoewel ik van het merendeel hoor dat ze die na 10min. afzetten =)
- Lost in translation (o zo simpel en toch o zo mooi!)
- Goodfellas (De Niro in 1 van z'n beste)
- The shawshenk redemtion (zeker in m'n top5)
- Memento (maf concept gewoon)
The Boondock Saints (*lets save the world*), Dogma en Out of sight vind ik eigenlijk heel slecht =).
Heb je Kill Bill 2 btw al gezien? Die vind ik namelijk beter dan den 1ste... |
|
|
| pooley |
| quote: | from pooley-de-filmgids
Hard Rain( VT4: 21.15)
Slechte film waarschijnlijk, heb hem nog niet gezien, en niet echt vel zin om hem te zien. 2 sterren. (Ik = Morgan Freeman fan)
Le retour de Martin Guerre (Canvas 23.40).
Goeie film, speciaal voor Nyah om haar Frans bij te schaven :) Film uit 81 (da KAN NI SLECHT ZIJN HE !)
Gerard blijft de beste Frans acteur (na Louis de Funes:) )
|
|
|
|
| CygnusX |
Schoon lijstje Pumaz, de meesten heb ik al gezien en de rest zal ik ooit wel eens zien :)
The Butterfly Effect al gezien? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
The Boondock Saints (*lets save the world*), Dogma en Out of sight vind ik eigenlijk heel slecht =).
|
Slecht? :eek:
Out of sight kan ik nog verstaan maar van de andere 2 verschiet ik wel, de meesten zijn daar vol lof over bezig. Whatever tickles your fancy I guess :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|